خبرهای داغ:
رییس سازمان بسیج رسانه کشور:

خبرنگار باید به تمامی مسائل مسلط بوده و اطلاعات کافی داشته باشد

رییس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: خبرنگاری تنها به یادگیری تیتر و لید زدن در خبر نیست و یک خبرنگار باید به تمامی مسایل مسلط بوده و اطلاعات کافی داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۶۴۲۱۹
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مسعود بصیری در همایش مدیران بسیج رسانه سراسر کشور که در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه امروزه استکبار در عرصه افکار عمومی به نبرد آمده است افزود: رسانه پیامبر اعتقادات و باورهای اهل قلم و متولیان فرهنگ است.
وی با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارند ادامه داد: قرارگیری در خط مقدم وظیفه ای بس دشوار است و رسانه ای که در این خط قرار بگیرد باید بداند که کوچکترین نقص و اشتباهی می تواند اشخاص و جامعه ای که در پشت سر او قرار گرفته اند را به خطر بیاندازد.
بصیری به طرح سوالاتی در حیطه فرهنگ و جنگ نرم پرداخت و افزود: گلوله های فرهنگی، سلاح دشمنان در جنگ نرم است و رسانه و خبرنگار باید به شیوه نفوذ در افکار عمومی آگاه باشد.
رییس سازمان بسیج رسانه کشور اظهار کرد: باید پرسید که رسانه و مسوولان فرهنگی تا چه اندازه توانسته اند اسلام را به جهانیان معرفی کنند.
این مسوول یادآور شد، اگر متولیان فرهنگ و اصحاب رسانه به وظیفه خود تنها به عنوان یک شغل نگاه کنند بی شک در به سرانجام رساندن این رسالت ناتوان خواهند ماند.
این همایش به مدت سه روز ادامه دارد.
ارسال نظرات