خبرهای داغ:

استقبال از فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» در کرمانشاه/ فروش از مرز 150 میلیون ریال گذشت

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: آمار فروش فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله(ص)» در سینماهای کرمانشاه از مرز 150 میلیون ریال گذشت.
کد خبر: ۸۵۶۴۲۲۵
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶

استقبال مردم کرمانشاه از اکران فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله(ص)» به کارگردانی مجید مجیدی بسیار گسترده بوده است.

اکران این فیلم بسیاری از شهروندان کرمانشاهی را به پای گیشه‌های فروش بلیط سینما آزادی و فرهنگ کرمانشاه کشاند و این روزها شاهد حضور انبوه اهالی فرهنگ و هنر برای تماشای این فیلم هستیم.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه در مورد آمار فروش بلیط این فیلم در کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: آمار فروش اکران این فیلم از مرز 150 میلیون ریال گذشت که حاکی از استقبال خوب و چشم‌گیر مردم کرمانشاه از تماشای این فیلم است.

عباس سروری بیان داشت: فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله(ص)» به‌مدت یک ماه در سینماهای مذکور هر روز در چهار سانس 9، 14، 17 و 20.30 برای علاقه‌مندان نمایش داده می‌شود و قیمت بلیط آن پنج هزار تومان اعلام شده است.

وی با بیان اینکه اقشار مختلفی همچون مداحان اهل‌بیت(ع)، مدیران هیئت‌های مذهبی استان کرمانشاه، قضات و کارکنان دستگاه قضایی، اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ و هنر این فیلم را تماشا کرده‌اند، گفت: برنامه‌ریزی برای حضور سایر اقشار از جمله روحانیان، خانواده‌های معظم شهدا و... انجام شده است.

ارسال نظرات