خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه:

فرمایشات رهبری برای مسئولین کُد بود/تاکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، فرمایشات مقام معظم رهبری در تمام بخش ها را کُدهایی برای مسئولین کشور دانست و بر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۶۴۳۱۵
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، در خطبه های عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیرشان گفت: مقام معظم رهبری حداقل ۵۰ سال تجربه مفید دارند و فرمایشاتشان که بر گرفته از این تجربه مفید و ارزشمند است برای همه کشور کُد بود.

 

وی افزود: مقام معظم رهبری در فرمایشاتشان مجلس خبرگان را مظهر کامل مردم سالاری  و مایه سکینه و آرامش برای کشور دانستند.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، گفت: مقام معظم رهبری، همچنین توصیه فرمودند که همه مسئولین باید در چهارچوب منظومه فکری اسلامی حرکت کنند و احدی از مسئولین حق خروج و حرکت خارج از این منظومه را ندارد.

 

وی تصریح کرد: بنابرفرمایشات ایشان همه حرکات سیاسی، اجتماعی و...باید در این منظومه باشد و این منطبق بر فرمایشات امام (ره) است.

 

آیت الله علما تاکید کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مسئولین کشور باید تمام حرکاتشان را در بخش های مختلف منطبق بر این منظومه فکری اسلامی و در چهارچوب آن انجام داده و مراقب باشند که با حرکاتشان با ادبیات نظام سلطه هم رای نشوند.

 

وی با اشاره به تفکرات استکبار در موارد مختلف، آنها را با تفکرات انقلاب متناقض دانسته و گفت: اینها هیچ سازشی با انقلاب و تفکرات ما ندارد و حتی می بینیم که حقوق بشر را نیز به خواست خود معنا می کنند.

 

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به وقایع اخیر یمن و تطبیق آن با حقوق  بشرغریبی ها، افزود: ۶ ماه است که دارند یمن را می کوبند و می کشند و یا کودک دو ساله غزه ای را در خانه آتش می زنند و هیچ مخالف حقوق بشری وجود ندارد.

 

وی تاکید کرد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری، فریب لبخند دشمن را نباید خورد و مواظب لبخند آنان و حرکاتشان و سخنانشان باشیم.

 

وی با اشاره به سخنان اخیر آمریکایی ها در خصوص ایران  گفت: مقام معظم رهبری تاکید داشتند که مسئولین باید سخنان بسیار بد مقامات آمریکایی را پاسخ دهند و حتی ایشان در پاسخ به برخی از مسولان که می گفتند این سخنان برای حل مشکلات داخلی خود آنها از جمله کنگره و اسرائیل است فرمودند هیچ سخن آنها حتی سخنان داخلیشان نباید بدون پاسخ بماند و مسئولین باید به آنها پاسخ دهند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه اصل مذاکرات برای لغو تحریم ها بوده است به فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه نیز اشاره و تصریح کرد: ایشان تاکید دارند که مسئولان ما و تیم مذاکره کننده به مقامات غربی این مسئله را اعلام کنند که هر اندازه که آنان در لغو تحریم ها و عمل به تعهدات توافق قدم بردارند ما نیز به همان اندازه قدم بر می داریم.

 

وی تاکید و یادآوری کرد: ملت و دولت باید مراقب باشند و مسئولان مطلقا اجازه فرصت طلبی را در داخل به آمریکا ندهند چرا که اینها کار کشته اند و می دانند که از کجا باید وارد شوند.

 

وی بر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی  و به فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه اگر غربی ها به ما ۱۰۰ میلیارد هم بدهند مانند اقتصاد مقاومتی برای ما نیست تاکید کرد و گفت: باید زیرساخت های لازم برای اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور فراهم شود تا در نتیجه آن شاهد ایجاد اشتغال برای جوانانمان باشیم.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه خطاب به مسئولین استانی گفت: استان کرمانشاه از قابلیت و پتانسیل های بالایی برخوردار است و مسئولین باید آنها را شناسایی، آماده و نظارت کرده و تقدیم جوانان کنند تا در نتیجه آن شاهد رشد روز افزون شاخص های مناسب در استان باشیم.

 

وی اشاره ای به ۱۴ شهریور و شهادت آیت الله قدوسی داشت  و او را شخصیتی تاثیرگذار در مسائل اسلام معرفی کرد.

 

آیت الله علما، هم چنین اشاره ای نیز به ۱۷ شهریور ۵۷ که همان جمعه خونین است داشت و گفت: کشتار این روز خود عاملی برای سقوط شاه بود و البته افراد زیادی در میدان ژاله آن زمان به خون کشیده شدند و حتی اجسادشان با بولدوزور از زمین برداشته شد.

 

وی همچنین اشاره به ۱۷ شهریور روز مبارزه با بی سوادی داشت و گفت: به لطف خدا بی سوادی در کشور ما در مرز ریشه کن شدن است.

 

وی جمعه خونین ۵۷ را نقطه عطفی برای انقلاب اسلامی ایران دانست  و گفت: این نشان می دهد انقلاب اسلامی ایران آسان و ارزان به دست نیامده و باید در حفظ آن از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.


ارسال نظرات