خبرهای داغ:
امام جمعه قصرشیرین:

نماز جمعه پایگاه مستحکم نظام جمهوری اسلامی است

امام جمعه قصرشیرین گفت: نماز جمعه پایگاه مستحکم نظام جمهوری اسلامی در برابر دشمنان اسلام، قرآن و دین خداست.
کد خبر: ۸۵۶۴۳۱۷
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با تسلیت سالروز وفات آیت الله سیدمحمود طالقانی نخستین امام جمعه تهران در 19شهریور ماه سال 58 در بیان عظمت نماز جمعه افزود: پروردگار متعال نماز جمعه را مختص زنان و مردان با ایمان می داند و در سوره جمعه می فرماید که 'روز جمعه تمام کارهای خود را ترک کنید و به سمت نماز جمعه بیایید که این حضور برای شما بهتر است'.
وی با بیان اینکه امروز تمام دنیا در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته است افزود: دشمن امروز از اجتماع و حضور باشکوه ملت الهی ایران اسلامی و اعتقادات آنان می ترسد چرا که آنها می دانند هیچ جایی در بین ملت ایران اسلامی ندارند.
وی اظهار کرد: امام راحل نیز در بیان اهمیت اقامه نماز جمعه نیز فرمودند که 'نماز جمعه سنگر است، این سنگرها را پر کنید و نماز جمعه نمایشی از قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام است'.
وی با بیان اینکه نمازجمعه باید هرچه با شکوهتر و پرمحتواتر اقامه شود گفت: ملت گمان نکنند که این یک نماز عادی است بلکه باید به آن اهمیت بدهند چرا که این این فریضه الهی و عبادی سیاسی از برکات جمهوری اسلامی ایران است.
خطیب جمعه قصرشیرین اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در بیان اهمیت برپایی و اقامه نمازجمعه فرمودند ' مظهر عظمت ملی نماز جمعه است چون نماز جمعه دشمن را ناکام و ناراحت می کند و اقامه نماز جمعه صف های دشمن را به هم می ریزد'.
حجت الاسلام ملکی افزود: نمازجمعه سدی در برابر تهاجم همه جانبه دشمن است پس شکر نمازجمعه را بجای بیاورید تا خداوند برکات آن را زیاد کند.
وی خاطرنشان کرد: براساس آیات، روایات و احادیث حضور پرشکوه دوستان در نماز جمعه است که این نماز اجتماع عاشقان نظام و دلسوزان دین خداست و همه باید در آن حضور باشکوه داشته باشند.
وی گفت: نماز جمعه موجب بصیرت افزایی و تقویت دین خدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است و بعنوان دژ و پایگاهی محکم و استوار تمامی نقشه های شیطانی دشمنان را نقش بر آب می کند.
وی با اشاره به شنبه 14 شهریور ماه سالروز شهادت آیت الله قدوسی و سرتیپ وحید دستجردی در سال 60 و همچنین سه شنبه قیام 17 شهریور کشتار جمعی از مردم به دست ماموران ستمشاهی پهلوی در سال 57 را تسلیت گفت.
حجت الاسلام گفت: قیام 17 شهریور جنایات شاه ملعون و حامیان غربیش را در اذهان ملت ایران ثبت کرد و تاریخ نیز هیچگاه ظلم رژیم پهلوی را نیز فراموش نخواهد کرد.
ارسال نظرات