خبرهای داغ:
جهادگر برتر شهرستان سربیشه خطاب به مسئولین:

مشکلات روستاها با توجه بیشتر، قابل رفع و رجوع است

جهادگر برتر شهرستان سربیشه بزرگترین نیاز روستاهای محروم را نبود امام جماعت، کمبود آب شرب و تقویت مساجد روستاها در امور فرهنگی و مذهبی برشمرد و گفت: این مشکلات با توجه بیشتر مسئولین به روستاها رفع و رجوع می شود.
کد خبر: ۸۵۶۴۶۴۶
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، ابوالفضل خزایی جهادگر برتر شهرستان سربیشه که عضو پایگاه مقاومت شهید خزایی اسفزار است؛ توانسته با همکاری بچه های پایگاه مقاومت شهید خزایی روستای اسفزار و شهر از بین دوستان و هم کلاسی های خود در حوزه علمیه، گروه جهادی تشکیل دهد که در میدان جهاد در راه خدا حرفی برای گفتن داشته باشد.

خزایی در گفتگو با خبرنگار ما مدت حضور خود در گروه های جهادی یک الی هفت روزه را 12 مرتبه در طول 4سال گذشته به روستاهایی از جمله چشمه رج مود، امیرآباد بیرجند و روستای چنشت عنوان کرد.

جهادگر برتر پایگاه مقاومت بسیج شهید خزایی اسفزار هدف و انگیزه خود را از حضور در گروه جهادی لبیک گفتن به دستور مقام معظم رهبری که فرمودند "در قالب بسیج سازندگی و با حرکت خود جوش در جهت آبادانی و خدمت رسانی به مناطق محروم کمک نمائید" بیان کرد.

تنها سختی کار جهادی هماهنگی با ادارات و سازمان ها برای حمایت از فعالیت های جهادی است

خزایی گفت: حضور در اردوی جهادی هیچ سختی ندارد چون به عشق خدمت به مردم آمده ایم تنها سختی کار هماهنگی کارها بین ادارات و سازمانها است تا در تهیه امکانات گروه را یاری کنند.

جهادگر برتر شهرستان سربیشه خاطره خوب خود را از گروه جهادی، به خنده پیر زنی اشاره و عنوان کرد: در روستایی که گروه حضور داشتند؛ گوسفند زن پیری از دستش فرار می کند و بچه های گروه دنبال گوسفند می کنند تا اینکه بعد از چند دقیقه دویدن دنبال این گوسفند موفق می شوند گوسفند را بگیرند و تحویل پیرزن دهند. این کار باعث شد تا پیرزن تا روز آخر حضور گروه جهادی در روستا برای آنها دوغ و ماست بیاورد.

از مسئولین انتظار داریم که در حد توان وعده بدهند

وی بزرگترین نیاز روستاهای محروم را نبود امام جماعت در روستاها، کمبود آب شرب و توجه بیشتر مسئولین به روستاها، تقویت مساجد روستاها در امور فرهنگی و مذهبی بیان داشت که این مشکلات در حدی است که می توان رفع و رجوع کرد.

خزایی از همکاری بعضی ادارات و نهادها تقدیر کرد و از بعضی ادارات که به گروه ها وعده مساعدت می دهند؛ اما عمل نمی کنند بسیار گلایه مند بود و از مسئولین تقاضا کرد در حد توان وعده بدهند که قابلیت اجرایی داشته باشد.

خزایی کم و کاستی های گروه جهادی را این گونه تشریح کرد: نباید یک گروه تنها در جهت عمرانی باشد و افراد اعزام شده باید مهارت های لازم داشته باشند و یا مهارت هایی را کسب کنند؛ بعد به اردو اعزام شوند تا در زمان برگزاری اردو کارآیی خدمت رسانی در عرصه محوله را داشته باشند.

جهاد گر برتر برنامه امسال گروه خود را اعزام به روستای بیِژائم از توابع بخش مود جهت احداث خانه عالم روستا عنوان کرد و حرف آخرش هم این بود که خداوند به او توفیق بدهد تا آخر عمر بتواند در این عرصه ها خدمت رسانی داشته باشد.

گفتنی است، در سال جاری در جشنواره مالک اشتر به عنوان جهادگر نمونه شهرستان سربیشه از ابوالفضل خزایی تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها