خبرهای داغ:
فرمانده گروه پدافند هوایی کرمانشاه:

هیچ روزنه نفوذی در آسمان کشور وجود ندارد/ آتش کوبنده پاسخ هر شیطنت

فرمانده گروه پدافند هوایی کرمانشاه گفت: هیچ روزنه نفوذی در آسمان کشور وجود ندارد و هرگونه شیطنت و تجاوز به مرزهای کشورمان با آتش کوبنده پاسخ داده می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۴۶۷۱
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبر گزاری بسیج از کرمانشاه، فرزاد فریدونی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: دشمن تهدیدات خود را علنی و مخفیانه اعمال می‌کند.

فریدونی با اشاره به اینکه پدافند هوایی چتر امنیت را بر کشور گسترش داده و با تحلیل اوضاع منطقه، امنیت را به ارمغان می‌آورد، افزود: پیام ما دوستی برای دوستان و همسایگان و هشدار برای زیاده‌خواهان است.

فرمانده گروه پدافند هوایی کرمانشاه پشتوانه تیم مذاکره‌کننده را مقاومت و پایداری ملت ایران با راهنمایی‌های مقام معظم رهبری و دانش بومی در سایه اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بیان کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر امنیت یک کالای وارداتی بود، موضوعی شکننده محسوب می‌شد که استکبار جهانی آرامش ملت ایران را به هم می‌ریخت و ظلم و ستم را به ما اعمال می‌کرد.

این مسئول چانه‌زنی سیاسیون را به‌واسطه اقتدار ملت و نیروهای مسلح ارزیابی کرد و گفت: امنیت با تکیه بر توان داخلی و دستورات مقام معظم رهبری حاصل شده و گزینه‌های روی میز دشمنان را به زیر می‌آورد.

فریدونی با تاکید بر اینکه شیطنت استکبار جهانی تمام نمی‌شود، بیان داشت: ما به دشمن اعتماد نداریم و دشمنان باید بدانند جلو آمدن با زبان تبلیغات و عملیات روانی سیاست ملت ایران را تغییر نمی‌دهد.

به گفته فرمانده گروه پدافند هوایی کرمانشاه، هیچ روزنه نفوذی در آسمان کشور وجود ندارد و هر گونه شیطنت و تجاوز به مرزهای کشورمان با آتش کوبنده پاسخ داده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ وابستگی در تامین تسلیحات خود به بیگانگان و استکبار نداریم، گفت: با توانمندی‌های داخلی و تلاش فرزندان این مرز و بوم به پیشرفت‌های حیرت‌انگیزی دست پیدا کرده‌ایم.

این مسئول در زمینه استقلال تاکتیکی در رادارهای مختلف، عنوان کرد: هر جنبنده‌ای در آسمان رصد می‌شود و چشمان نیروهای پدافند هوایی همیشه بیدار است.

وی سامانه پیامبر اعظم(ص) که اخیرا رونمایی شد را سامانه کنترل فرماندهی هوشمند عنوان کرد که قادر است تمام سامانه‌های کشور را در کنترل داشته باشد.

این فرمانده نظامی از خودکفایی در جمع‌اوری داده‌های سیگنالی و الکترونیک خبر داد و متذکر شد: در بحث پروازهای مسافربری کمک می‌کنیم و آسمان جمهوری اسلامی از سوی سازمان جهانی امن‌ترین فضای منطقه است.

فرمانده گروه پدافند هوایی کرمانشاه سامانه‌های موشکی پدافند هوایی را مجهز به امکانات نوین برای اقدامات تاکتیکی مدرن بیان کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه سپر و جوشن ما مکتب عاشورا، ولایت و اقامه نماز است، گفت: اطمینان می‌دهم به مردم که قرارگاه پدافند هوایی اجازه دست‌درازی به هیچ زیاده‌خواهی را نمی‌دهد.

ارسال نظرات