خبرهای داغ:
با حضور استاندارانجام شد:

تجلیل از تعاونی‎ها و کارآفرینان برتر گلستان

صبح امروز در دهمین جشنواره تعاونی و کارآفرینان برتر از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد.
کد خبر: ۸۵۶۵۱۵۹
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، امراله عباسی صبح امروز در دهمین جشنواره تعاونی‎ها و کارآفرینان برتر گلستان اظهار کرد: هر ساله جشنواره در راستای شناسایی تعاونی‎ها و کارآفرینان برتر از طریق وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی انجام میشود و تعاونی‎ها و کارآفرینان برتر با توانایی خود در این برنامه شرکت می‎کنند

وی تصریح کرد: تمامی تعاونیها و کارآفرینان که در سالهای گذشته توانستند با صبر و بردباری در برابر فشار اقتصادی دوام بیاورند تعاون و کارآفرین برتر هستند.

عباسی با بیان اینکه ظرفیت خوبی در راستای تعاونی‎ها در گلستان وجود دارد، افزود: این ظرفیت‎ها باعث شد که تعاونی خوبی شکل بگیرد و اتحادیهای برتری چون حمل و نقل گلستان راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه تعاونی‎ها باید بیش از25 درصد در اقتصاد مشارکت داشته باشند، گفت: در کشور در حال حاضر سهم تعاونی‎ها در اقتصاد پنج تا شش درصد است اما تعاونی‎های وجود دارد که بالای 70 درصد در مشارکت اقتصادی نقش آفرینی داشتند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خاطرنشان کرد: انتخاب تعاونی‎ها و کارآفرینان برتر بر اساس اساسنامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شناسایی شدند.

عباسی با بیان اینکه بعد از بررسی فرم های اختصاصی و عمومی کارآفرینان و تعاونی‎های برتر را در استان گلستان مشخص کردیم، گفت: هر تعاونی می‎توانست در دهمین جشنواره کارآفرینان و تعاونی‎های برتر در محور اقتصادی و مالی، کار آفرینی و اشتغال، صادرات و واردات شرکت کنند.

وی بیان داشت: بدهی معوق، استاندارد لازم، اشتغال، صورت مالی مصوب و سالانه، حسن شهرت و عدم زیان از موضوعاتی بود که در انتخاب تعاونی برتر مد نظر بود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه 508 تعاونی در استان گلستان شرکت کردند گفت: 24 تعاونی امسال واجد شرایط انتخاب تعاونی و کارآفرین برتر بودند و در رقابت اصلی دیده شدند.

عباسی با بیان اینکه 359 کارآفرین در بخش کارآفرینان برتر شرکت کردند، گفت: در این رقابت 9شرکت به عنوان کارآفرین برتر استان معرفی شدند.

گفتنی است در پایان این مراسم از تعاونی و کارآفرینان برتر تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها