خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زیرکوه:

حلقه های صالحین عاملی موثر در عمران و آبادانی شهرستان ها

حجت الاسلام ارمغان گفت: حلقه های صالحین عاملی تاثیرگذار در موفقیت های بسیج و یکی از عوامل بسیار مؤثر در رابطه با عمران و آبادی روستاها و شهرها هستند.
کد خبر: ۸۵۶۶۴۱۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی حجت الاسلام ارمغان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زیرکوه از حلقه های صالحین حوزه زهان دیدار کردند.

وی با اشاره به اینکه حلقه های صالحین عاملی تاثیرگذار در موفقیت های بسیج هستند افزود: حلقه های صالحین می توانداز بسیاری مشکلاتی که در آینده خانواده ها را تهدید می کند پیشگیری کند.

حجت الاسلام ارمغان عنوان کرد: طلب علم یکی دیگر از مؤلفه های مورد تاکید و تاثیر گزاردر حلقه های صالحین است وانسان باید اعمالی انجام دهد که به پیشرفت علم بیانجامد و مدرک گرایی در جامعه کمرنگ گردد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه  زیرکوه افزایش آگاهی و بصیرت را مقوله ای دانستند که در این برهه زمانی کشور باید بیشترمورد توجه باشد و با توجه به نزدیکی به دو انتخابات پیش رو بصیرت در انتخاب اصلح مهم دانستند.

وی با اشاره به اینکه مشورت کردن موضوعی است که در اسلام بسیار بر آن تاکید شده است اظهار داشت: مربیان و سرگروه های حلقه های صالحین یکی از عوامل بسیار مؤثر در رابطه با عمران و آبادی روستاها و شهرها هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها