خبرهای داغ:
خانواده آقای هاشمی چرا خود را جدای از قانون می‌دانند؟

نامه مادر شهیدان کارکوب‌زاده به عفت مرعشی /هنوز سال 88 را فراموش نکرده‌ایم

مادر شهیدان عبدالجلیل، خلیل و منصور کارکوب‌زاده در نامه‌ای خطاب به عفت مرعشی همسر آقای هاشمی رفسنجانی نوشت:شما طوری رفتار می‌کنید که انگار به صاحبان اصلی انقلاب ظلم شده است، در حالی که صاحبان اصلی انقلاب شهدا هستند، شما به چه جراتی خود را جدای از قانون می‌دانید؟
کد خبر: ۸۵۶۶۵۳۹
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن نامه مادر شهیدان کارکوب زاده به این شرح است:

خانم عفت مرعشی همسر آقای هاشمی رفسنجانی

سلام علیکم

این روزها خبر اعتراض شدید شما، نسبت به حکم پسرتان مهدی هاشمی را در روزنامه و در اخبار دیدم، من کاری به درست یا غلط بودن حکم صادره از سوی قوه قضائیه ندارم، اگر حکم صادره صحیح است، پس این همه سر و صدا از طرف شما برای چیست؟ و اگر حکم صادره از نظر شما اشتباه است، حق اعتراض مسالمت آمیز طبق قانون برای شما محفوظ است و پس از طی مراحل قانونی روند اعتراض، باید شما و خانواده هاشمی به قانون تمکین کنید.

خانواده شما در اجرای قانون چه فرقی با دیگر خانواده‌ها دارد؟ شما و خانواده آقای هاشمی طوری رفتار می‌کنید که انگار به صاحبان اصلی انقلاب ظلم شده است، در حالی که مدافعان و صاحبان اصلی انقلاب شهدا هستند، شما به چه جراتی خود و خانواده خود را جدای از قانون می‌دانید و از عمل به آن سرباز می‌زنید، من به شما نصیحت می‌کنم که هرگونه آسیب رساندن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، چه با زبان باشد چه با عمل و چه با توهین، خیانت به حضرت امام و خون مطهر شهدا است.

هنوز ما خانواده‌های شهدا، کارهای شما و خانواده‌تان را در سال 1388 فراموش نکرده‌ایم که چه طور خون به دل رهبر عزیزمان شد.

خانم مرعشی، این اعتقاد من است که شهدا مدافعان و حافظان این انقلاب هستند و این انقلاب را نگه می‌دارند نه شما و خانواده هاشمی.

با نقل یک خاطره نامه‌ام را به پایان می‌رسانم، روزی در محضر مقام معظم رهبری بودم، ایشان فرمودند: خانم کارکوب زاده دعا کنید، من عرض کردم: آقا جان، دعا می‌کنم خوب‌ها خوب‌تر شوند و آنها که خوب نیستند خدا کمکشان کند تا خوب شوند ولی آنهایی که نمی‌خواهند خوب بشوند خدا خلاصشان کند که مملکت ما خلوت بشود و ایشان آمین گفتند.

خانم مرعشی من هم از خدا می‌خواهم خدا کمکتان کند که خوب شوید.

مادر شهیدان کارکوب زاده



ارسال نظرات