خبرهای داغ:
رئیس مجمع عالی بسیج استان قم :

بسترهای ترویج امر به معروف در جامعه اسلامی ایجاد شود

رئیس مجمع عالی بسیج استان قم به توانایی‌های موجود در رده‌های مختلف بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج با تکیه بر ظرفیت‌های خود در عرصه‌های مختلف تاثیرگذار بوده و باید در برطرف‌سازی مشکلات استانی از این ظرفیت استفاده شود.
کد خبر: ۸۵۶۶۶۲۳
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جوشقانیان عصر امروز در جلسه مجمع عالی بسیج استان قم که در سالن شهید اخلاقی ستاد فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) برگزار شد، با تاکید بر اینکه تاکنون در این مجمع 20 جلسه طی یکسال اخیر برگزار شده است تصریح کرد: کارگروه‌های این مجمع عالی به صورت تخصصی در مباحث مختلفی به گفت‌وگو پرداخته‌اند.

وی ایجاد کارآفرینی با گرایش مشاغل خانگی و ارائه راهکارهای برطرف‌سازی مشکل کمبود آب را موضوعات اصلی برخی از کارگروه اجتماعی عنوان کرد.

رئیس مجمع عالی بسیج استان قم از دستاوردهای کارگروه علمی و پژوهشی یاد کرد و افزود: اکنون که کشورهای مختلف برای تخریب دین اسلام گردهم آمده‌اند فعالیت‌های فردی نمی‌تواند دیگر دستاوردی برای جامعه اسلامی داشته باشد.

جوشقانیان با بیان اینکه بسترهای ترویج امر به معروف و نهی از منکر همگانی باید در جامعه اسلامی ایجاد شود ابراز کرد: در این مجمع برای رسیدن به خروجی‌های کاربردی تلاش بسیاری انجام شده و نتایج این کارگروه‌ها را مدیون تفکر ناب بسیجیان در رده‌های مختلف هستیم.

وی به توانایی‌های موجود در رده‌های مختلف بسیج اشاره و خاطرنشان کرد: بسیج با تکیه بر ظرفیت‌های خود در عرصه‌های مختلف تاثیرگذار بوده و باید در برطرف‌سازی مشکلات استانی از این ظرفیت استفاده شود.


ارسال نظرات