خبرهای داغ:
عضو شورای اسلامی شهر قم:

بسیج و تفکر نشات گرفته از آن بزرگترین سرمایه کشور است

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: بسیج و تفکر نشات گرفته از آن بزرگترین سرمایه برای کشور و نظام محسوب می شود.
کد خبر: ۸۵۶۶۶۸۳
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مصطفی ملایی در سومین جلسه مجمع عالی بسیجیان قم در سالن شهید اخلاقی ستاد فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس شبکه گسترده بسیج که بواسطه ایده خلاق و پویای حضرت امام (ره) در کشور ایجاد شد، زمینه پیروزی ایران بر کشوری مانند عراق که تنها بیش از 150 شرکت آلمانی، آمریکایی، انگلیسی، سویسی و ژاپنی از آن حمایت تسلیحاتی می کردند، را فراهم کرد.

رییس کارگروه فرهنگی سیاسی مجمع عالی بسیجیان قم همچنین با اشاره به کمک های دیگر کشورها به صدام در جریان جنگ با ایران خاطرنشان کرد: بدون شک تمام کمک های مالی و تسلیحاتی قدرت های بزرگ هرگز نتوانست در مقابل عزم و اراده بر خواسته از شبکه گسترده و متشکل از توده های مردمی بسیج که در کشور به راه افتاده بود، نقش چندانی را ایفا کند.
وی همچنین با تاکید بر ضرورت ایجاد شبکه سازی میان فعالان بسیجی در کشور، تصریح کرد: تحقق این امر مستلزم یک برنامه ریزی و هدف گذاری منسجم و دقیق بر مبنای قوانین، مقررات و سیاست های از پیش تعیین شده است.
ملایی با اشاره به نقش مهم حرکت های جمعی در ایجاد این شبکه سازی تشکیل اتاق های فکر را در این زمینه ضروری دانست و افزود: تقویت همبستگی و انسجام در جامعه و کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری از مهمترین کارکرهای شبکه سازی بسیجان در کشور محسوب می شود.


ارسال نظرات