خبرهای داغ:
امام جمعه گیلانغرب:

فرهنگ سالم موجب سلامت خانواده و جامعه می شود

امام جمعه گیلانغرب گفت: سالم بودن فرهنگ موجب سالم نگاه داشتن خانواده و جامعه می شود و بکارگیری درست آن در همه امور بسیاری از مشکلات اقتصادی و رفاهی را نیز حل می کند.
کد خبر: ۸۵۶۶۷۸۵
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، حجت الاسلام محمدطاها مهری در جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلانغرب افزود: با توجه به مظلومیت فرهنگ و ضرورت اهتمام بیشتر به این مقوله انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بود که حضور مردم را در اندیشه و تفکر نظام حاکم کرد.
وی بر ضرورت برنامه ریزی در اجرای برنامه های فرهنگی و مناسبتی، حرکت به سمت حذف برخی سنتهای غلط و همچنین تجمیع و تقویت برنامه ها بصورت ستادی و ممانعت از موازی کاری ادارات تاکید کرد.
امام جمعه گیلانغرب در این نشست از بررسی و تصمیم گیری لازم در ارتباط با مناسبتهای پیش رو و نحوه اجرای برخی برنامه ها از جمله برگزاری مراسم دعای عرفه، برنامه های ویژه روز مقاومت مردم گیلانغرب و جشنهای ویژه عید غدیر خم در این شهرستان خبر داد.
کرم محمدی فرماندار گیلانغرب نیز گفت: شورای فرهنگ عمومی از جمله نهادهای مهم و موثری است که وظیفه سیاست گذاری، هدایت و نظارت، تجزیه و تحلیل وضع فرهنگ عمومی جامعه را برعهده دارد.
ارسال نظرات