خبرهای داغ:
سردار آسیابانی در یادواره شهید حسینی:

امروز باید عده ای کار حسینی کنند و عده ای هم کار زینبی

جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف غرب گفت: این اولین شهید انقلاب نیست و آخرین هم نخواهد بود و عزت و سربلندی امروز نظام جمهوری اسلامی به برکت خون همین شهداست.
کد خبر: ۸۵۶۶۸۲۴
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار آسیابانی جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف غرب در مراسم یادوره شهید حمید حسینی ضمن تشکر از برگزار کنندگان مراسم اظهار داشت: مردم شهرستان هرسین در طول این چند روز آنچه که حق این شهید والامقام بود به جا آوردند،

وی افزود: ما امروز در این مراسم در فراق عزیزی هستیم که کوه های شاهو و دالاهو شاهد رشادت و جوانمردی او بوده است، هر چند که این شهید از بین ما رفته ولی روحش ناظر بر اعمال ماست.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف غرب کشور در ادامه خاطرنشان کرد: این اولین شهید انقلاب نیست و آخرین هم نخواهد بود و بدانید که این انقلاب به خون پاک این شهدا نیاز دارد و عزت و سربلندی امروز نظام جمهوری اسلامی به برکت خون همین شهداست.

سردار آسیابانی اظهار داشت: گروهک های تروریستی منطقه که دست پرورده امریکای جنایتکار و انگلیس خبیث هستند اخیرأ ضربات سنگینی را از رزمندگان ما متحمل شده اند و این ها به هیچ وجه نمی توانند تهدیدی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند همانطور که اربابشان نتوانست.

این فرمانده ارشد نظامی در پایان افزود: شهدا رفتند و ما ماندیم و بدون شک ما انتقام خون آن ها را خواهیم گرفت چرا که امروز باید عده ای کار حسینی کنند و عده ای هم کار زینبی انجام دهند.

ارسال نظرات