خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

ما می‎توانیم بدون همدلی و همزبانی معنا پیدا نمی‎کند

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: «ما می‎توانیم» بدون همدلی و همزبانی معنا پیدا نمی‎کند.
کد خبر: ۸۵۷۰۷۱۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار رحمت الله صادقی پیش از ظهر امروز در گفت‎گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه ما می‎توانیم در همه عرصه‎ها با همدلی و همزبانی محقق می شود، افزود: «ما می‎توانیم» بدون همدلی و همزبانی معنا پیدا نمی‎کند.

وی تصریح کرد: راهکار همدلی در زمینه‎های علمی و فرهنگی همزبانی با دانشمندان و در برابر استکبار جهانی همدلی با نیروهای انقلابی است و اگر به دنبال اقتدار و صلابت نظامی هستیم باید با نیروهای مسلح همدل و همزبان شویم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه همدلی و همزبانی در عرصه‎های اجتماعی با همفکری کارشناسان مسائل اجتماعی در جامعه محقق می شود، ابراز داشت: بر این اساس است که شعار هفته دقاع مقدس تحت عنوان « ما می‎توانیم با همدلی و همزبانی» ناگذاری شده است.

صادقی به برنامه‎های هفته دفاع مقدس در استان گلستان اشاره کرد و افزود: ویزیت رایگان بیماران، رژه نیروهای مسلح، میثاق با شهدا و دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، پیاده روی خانوادگی، مسابقات متنوع فرهنگی و ورزشی، نشست‎های بصیرتی، یادوار شهدا، برپایی جشنواره‎های متنوع در شهرستان ها و حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه بخشی از برنامه‎های سپاه نینوا استان گلستان در هفته دفاع مقدس است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها