خبرهای داغ:
طی هفته اخیر انجام شد؛

برگزاری همایش حلقه‌های صالحین گردان شهید قربانی/ اردوی یکروزه ارکان گردان در باغ سنگی

فرمانده حوزه شهید قربانی برگزاری همایش حلقه‌های صالحین، اجرای فراخوان عمومی، برپایی کلاس‌های آموزشی و اردوی یکروزه فرماندهان دسته و ارکان را بخشی از برنامه‌های گردان شهید قربانی در هفته اخیر برشمرد.
کد خبر: ۸۵۷۰۷۴۱
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷

مهدی‌علی بابایی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قم، با اشاره به اینکه گردان شهید امراله قربانی برای اجرای ابلاغ‌های ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) از آمادگی کاملی برخوردار است تصریح کرد: فرماندهان دسته‌ها و ارکان این گردان در قالب اردوی یکروزه در باغ سنگی حضور یافته و جلسات توجیهی آن‌ها با حضور جمعی از مسئولان ناحیه امام حسین(ع) برگزار شده است.

وی با بیان اینکه فراخوان عمومی این گردان با حضور بیش از 300 نفر از بسیجیان پایگاه‌های تابعه این حوزه مقاومت بسیج در مسجد جامع برگزار شده است عنوان کرد: طی این فراخوان یکروزه بسیجیان در کلاس‌های آموزشی آداب نظامی، سلاح‌شناسی و آشنایی با تهاجم‌های جنگ نرم شرکت کرده‌اند.

فرمانده حوزه شهید امراله قربانی ناحیه امام حسین(ع) قم خاطرنشان کرد: برگزاری همایش حلقه‌های صالحین گردان شهید قربانی با حضور سرگروهان حلقه‌های صالحین و محوریت لزوم تحقق امر به معروف و نهی از منکر همگانی بخش دیگری از فعالیت‌های این حوزه مقاومت بسیج بوده است.

وی از اجرای گردان حوزه شهید قربانی در مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم یاد کرد و گفت: نیروهای بسیجی این حوزه هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع حضور می‌یابند تا بتوانند در 31 شهریور اجرای توانمندی داشته باشند.



ارسال نظرات