خبرهای داغ:

دعای عرفه در امامزادگان وبقاع متبرکه شاخص قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان قزوین، از برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه در امامزادگان شاخص استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۱۱۳۰
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ، حجت الاسلام مصطفی نوروزی اظهارداشت: ستاد برگزاري مراسم ويژه عرفه از مدتي پيش در اين اداره كل تشكيل و با حضور مسئولين فرهنگي و اجرايي بقاع متبركه استان مقرر به برگزاري دعاي پرفيض عرفه در بقاع شاخص استان شد.

وي بیان كرد: در اين برنامه ها از افراد برجسته و ممتاز جهت قرائت اين دعاي پر فيض به عمل آمده و هماهنگي هاي لازم با نيروهاي مردمي، پايگاه هاي بسيج، آتش نشاني و شهرداريهاي مناطق برای برگزاري هر چه با شكوهتر اين مراسم صورت پذيرفته است.

حجت الاسلام نوروزی تصریح کرد: این مراسم در شهرستان البرز در امامزاده احمد و محمود(ع) حصارخروان، در شهرستان بوئین زهرا در امامزاده محمد طاهر(ع) آوج و امامزاده ابراهیم (ع) حسین آباد و در شهرستان تاکستان در بقعه آقا سیدعلی موسوی شارینی اسفرورین برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف وامور خيريه استان قزوین یادآورشد: در شهرستان قزوین این مراسم در امامزاده حسین(ع)، آستان مقدس چهارانبیاء(ص)، امامزاده سلطان سید محمد(ع)، امامزاده علی (ع)، امامزاده آمنه خاتون(س)، امامزاده بی بی شهربانو(س)، امامزاده حلیمه خاتون(ع)، امامزاده زبیده خاتون(س) برگزار می شود.

وي افزود: همه این برنامه ها به طور همزمان از ساعت 14 روزچهارشنبه 1 مهر ماه مصادف با روز عرفه برگزار خواهد شد.

 

1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار