خبرهای داغ:
جانشین سپاه انصارالرضا(ع) در مراسم رژه نیروهای مسلح:

جوانان ملت حزب الله به قله های رفیع آمادگی دفاعی رسیده اند

به دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی اعلام می کنیم که جوانان ملت حزب الله با تمام تلاش و امکانات، آمادگی خود را به قله های رفیع می رسانند.
کد خبر: ۸۵۷۱۶۰۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سردار احمد شفایی جانشین سپاه انصارالرضا (ع( صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، شهدای جنگ تحمیلی و با آرزوی سلامتی برای مقام عظمای ولایت و فرماندهی کل قوا اظهار کرد: امام راحل عظیم الشان به جامعه اسلامی هویت حقیقی بخشید و امام خامنه ای(حفظه الله) بزرگ پرچمدار امروزین عزت و اقتدار اسلام و مسلمانان جهان است.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب با منطق وحی و اصول الهی در عصر پیچیده ترین توطئه ها با روحی علوی و شجاعتی حسینی از هویت و شخصیت مسلمانان عالم دفاع می کند.

شفایی ادامه داد: امروز به یمن آغاز هفته دفاع مقدس گرامی میداریم یاد و خاطره همه شهدای 8 سال دفاع مقدس، شهدای عرصه علمی و شهدای مقاومت در سراسر گیتی بویژه شهدای گمنامی که امروز در محضر آنها اقتدار نیروهای مسلح را به نمایش می گذاریم.

وی خدمت خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و تمامی ملت غیور و ولایتمدار ایران اسلامی، علما و نیروهای نظامی و انتظامی حاضر در مراسم خوش آمد و خیر مقدم گفت.

جانشین سپاه انصارالرضا (ع( افزود: حضور بسیجیان خدا جوی و با بصیرت، ارتشیان غیور و جان بر کف و نیروهای انتظامی با ارزش و با صلابت عرض خدا قوت و خیر مقدم دارم.

وی به نمایندگی از ارتشیان، بسیجیان و نیروهای انتظامی و سربازان جان برکف انقلاب اسلامی خطاب به حاضرین گفت: امروز با عنایت خداوند متعال و رهبری پیامبرگونه و هدایت بخش فرمانده کل قوا و با بهره گیری از تجارب ارزشمند 8 سال دفاع مقدس، با همت و تلاش تمام نهادها و سازمان ها در جمهوری اسلامی خوشبختانه نسبت به تمام تاریخ انقلاب از نظر آمادگی دفاعی مهیا تریم.

شفایی تاکید کرد: به دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی اعلام می کنیم که بدانید و آگاه باشید؛ جوانان ملت حزب الله با تمام تلاش و امکانات، آمادگی خود را به قله های رفیع می رسانند و ما با اتحاد و انسجام و آمادگی کامل گوش به فرمان فرمانده کل قوا هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مسلح انقلاب اسلامی با توان کامل و با تمام امکانات آماده دفاع و ایستادگی در برابر دشمن قسم خورده انقلاب هستند.

جانشین سپاه انصارالرضا (ع( افزود: امروز 31 شهریور در اولین روز هفته مبارک دفاع مقدس با رژه کل نیروهای مسلح در سراسر استان گوشه ای از توان دفاعی جمهوری اسلامی را به نمایش می گذاریم.

وی ابراز داشت: فرزندان انقلابی ملت همچون گذشته با بصیرت، آمادگی کامل برای دفاع از انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف را دارند.

سردار شفایی تاکید کرد: ما امروز بیش از هر زمانی آمادگی کامل برای خدمت به ملت را داریم تا در هر زمان و هر مکانی دشمن قسم خورده ملت ایران را به انزوا و به عقب برانیم.

وی ادامه داد: امروز بسیج ده ها میلیونی با تمام توان آمادگی دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی را دارد و قطعا دشمنان انقلاب فهمیده اند که فرزندان مومن این ملت در هیچ صحنه ای از اصول انقلاب و آرمان های امام راحل کناره گیری نخواهند کرد.

جانشین سپاه انصارالرضا (ع( ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم با عنایت حضرت حق و در جهت اعتلای دین اسلام و اطاعت از ولایت فقیه همچون گذشته ثابت قدم و استوار باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها