خبرهای داغ:

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی سنقروکلیایی

صبحگاه مشترک یگان های نظامی و انتظامی سنقروکلیایی روز سه شنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان در میدان صبحگاه ناحیه مقاومت بسیج این شهر برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۷۱۷۱۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقر، جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه ای نجف اشرف در این مراسم گفت: مقاومت در برابر دشمن در 8 سال دفاع مقدس و ایثار و از خود گذشتگی های رزمندگان، امروز به عنوان برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ثبت شده و بزرگ ترین افتخار برای آیندگان این مرز و بوم است.
سردار کوروش آسیابانی افزود: فرزندان انقلاب اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس در جنگ تحمیلی در مقابل پیشرفته ترین سلاح و تجهیزات دشمن در مناطق مختلف جنگی و مرزهای ایران ایستادگی کردند.
وی اظهار داشت: خلوص و پاکی شهدای بخون خفته، دعای خیر پدران و مادران رنجدیده و رهنمودهای امام راحل عظیم الشان بود که ما توانستیم در مقابل استکبار جهانی بایستیم و آزادگی و استقلال امروز را بدست آوریم.
جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه ای نجف اشرف با بیان اینکه آمریکاییها و اروپاییها بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی منافع خود را در ایران از دست دادند گفت: آنها با طرح توطئه های مختلف بعد از انقلاب که جنگ تحمیلی یکی از آنها بود درصدد بدست آوردن منافع از دست رفته شان بودند که با ایثار جوانان ایران اسلامی تمامی نقشه های شوم آنها یکی پس از دیگری نقش برآب شد.
سرهنگ صمد محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سنقروکلیایی هم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس بخصوص 414 شهید و هفت شهید گمنام این شهرستان، ایام دفاع مقدس را به تمامی سلحشوران دفاع مقدس تبریک گفت.
رژه نیروهای بسیج و انتظامی و رژه موتوری در سطح شهر از دیگر برنامه های اولین روز از هفه دفاع مقدس در سنقروکلیایی بود.
ارسال نظرات