خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا :

با تکیه بر تفکر عاشورایی هیچ قدرتی بر ما غلبه نخواهد کرد

سرهنگ پاسدار حسین کریمی اول گفت :ایمان به خدا،اطاعت از امام ورهبری وروحیه وتفکر عاشورایی مهمرین مولفه های پیروزی ما درجنگ تحمیلی بود.
کد خبر: ۸۵۷۱۷۸۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

استان در بندرترکمن با تبریک هفته دفاع مقدس روز با اشاره به سالروز حمله متجاورزانه صدام به ایران گفت:31شهریور 59روزی بود که استکبارجهانی نوکری مثل صدام را انتخاب کرد تا انقلاب راهدف بگیرد اما فرزندان جان برکف امام خمینی با لبیک به فرمان تاریخی امام برای دفاع از شرف وکیان خود به پا خاستند.

به گزارش اوای ترکمن کریمی اول افزود:راه واندیشه امام خمینی نه تنها غرب آسیا بلکه کل بشریت را درنوردیدلذا باید قدر انقلاب وایثارگری های رزمندگان جان برکف اسلام را ارج نهاده وآن را پاس داریم.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به عوامل پیروزی رزمندگان در حماسه دفاع مقدس تصریح کرد:نخستین عامل موفقیت وپیروزی رزمندگان اسلام ایمان به خدا بودچرا که دست ید الهی همراه رزمندگان وملت ایران بود وانان با توکل به خدا عامل پیروزی در این جنگ تحمیلی شدند.

کریمی اول اعلام کرد:اطاعت از امام ورهبری دومین مولفه پیروزی ما در جنگ بودلذا تازمانی که مطیع امر ولایت باشیم باتوکل به خدا قطع به یقین پیروز میدان هستیم وبا تکیه بر تفکر حسینی وعاشورایی هیچ قدرتی برما غلبه نخواهد کرد.

وی ادامه داد:امروز عزت غزه وفلسطین در جهان به برکت روحیه جهاد وشهادت طلبی است که از تفکر عاشورا وامام حسین به ملتهای اسلامی خصوصا ایران به ارث رسیده است .

کریمی اول با اشاره به اینکه جنگ باعث شکست ابهت شرق وغرب در جهان شد اظهارداشت: با توجه به مذاکرات کنونی ایران با امریکا دشمن با هم عربده کشی کرده وبا گزینه های نظامی خود ما را تهدید می کنددر حالی که این عربده کشی ها طبلی توخالی بیش نیست وتحلیلگران سیاسی منطقه نیز می دانند آمریکا از سرناچاری وضعف سخنان بزرگتر از دهان خود را به میان می راند.

او با اشاره به اینکه ملت ایران در دفاع مقدس آبدیده شد وتجربه های فراوانی را کسب نمود اذعان داشت:عامل پیشرفتهای خیره کننده ایران در جهان همان تحریمهایی بود که امریکا علیه کشور بکار بست ودر هرنقطه از زمین که بخواهد اقدامی علیه کشور کند سپاه وبسیج اماده دفاع است.

کریمی اول با اشاره به دوستداران امریکایی فریفته غرب در کشور خاطر نشان ساخت:آمریکای جهانخواربا هدف زمینگیر کردن ایران قصد رابطه با ما دارد چون با اصل اسلام در تضاد است لذا امروز همه دلسوزان انقلاب اماده انددر عرصه های مختلف جلوی نفوذ آمریکا را بگیرند چرا که اگرخواهان حضور استکبار جهانخوار در ایران بودیم امام انقلاب بزرگ تاریخی خود را ایجاد نمی کرد.

این مقام مسول با اشاره به اتحاد مثل زدنی اقوام وگروههای مختلف در کشور علیه دشمنان انقلاب تاکید کرد:امریکا همواره با برپایی جنگهای نیابتی از طریق مهره های دست نشانده خود از جمله داعش واسلام هراسی درصدد نابودی اتحاد وانسجام بین شیعه وسنی است تا از این طریق خود را وارد صفوف ملت کند غافل از اینکه ملت مسلمان ایران از هرطیف وگروه با اتحاد وانسجام مثال زدنی خود نقشه های شوم دشمن را خنثی می کند.

وی یادآورشد:دفاع مقدس ایستادگی ملت در مقابل استکباربود که قطع به یقین ادامه دار است چرا که وارثان واقعی زمین مستضعفان جهان هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها