خبرهای داغ:
معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان

ایران زخم خورده تروریست است

علی اصغر طهماسبی صبح امروز در آیین بازگشایی مدارس استان گلستان آموزش و پرورش را منشاء تمام تحولات فرهنگ ساز در کشور دانست.
کد خبر: ۸۵۷۲۴۶۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، علی اصغر طهماسبی صبح امروز در آیین بازگشایی مدارس استان گلستان آموزش و پرورش را منشاء تمام تحولات فرهنگ ساز در کشور دانست و یادآور شد: اگر آموزش و پرورش نبود در بسیاری از موارد کشور نمیتوانستیم تحول ساز باشد.

وی قدرت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دانش آموزان و فرهیختگانی که توانستهاند رشد علمی کشور را 13 برابر جهانی برسانند، برشمرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: کشور ایران با مولفه علم آموزی میتواند در برابر قدرتهای جهانی ایستادگی کند و قدرت مردمی خود را به رخ مستکبران جهانی بکشاند.

طهماسبی به 36 سال مقاومت و ایستادگی مردم ایران در برابر تحریمها و فشارهای ظالمانه دشمنان انقلاب اشاره کرد و افزود: امروز ایران در بین شش کشور برتر نانو تکنولوژی جهان قرار دارد واین موضوعی است که دشمنان انقلاب آن را بر نمیتابند و بر این اساس است که دانشمندان هستهای ما را ترور میکنند.

وی ادامه داد: امروز ایران برای نخستین بار به دستاوردهای فضایی و هستهای دست پیدا کرده و این موضوعات خط قرمز دشمنان است که ما آنها را درنوردیدیم.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران زخم خورده تروریست است و با 17 هزار شهید ترور و 3 هزار مجروح و جانباز توسط عوامل تروریستی امروز در دل کشورهای منطقه مجرمان تروریست را ترغیب میکند تا آنها را به سزای عمالشان برساند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها