خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

ایدئولوژی انقلاب اسلامی ما برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: ملت ما ایدئولوژی انقلاب را با رهبری امام خمینی(ره) و امام خامنه ای از روز اول تا کنون از اسلام نام محمدی(ص) گرفته است نه از اسلام آمریکایی.
کد خبر: ۸۵۷۲۵۷۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مهدی مزگی نژاد در جمع نیروهای مسلح شهرستان درمیان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات ،دلاوری ها، رشادت ها و جان فشانی ها انسانهایی در عرصه تاریخ انقلاب اسلامی ما بوده و هستند.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه امروزشهدا، و ایثارگران جایگاهی شاخص در انقلاب اسلامی دارند می درخشند، گفت: در واقع هفته دفاع مقدس وحدتی هست بین همه نیروهای مسلحی که دل و جانشان برای سلامتی و امنیت وتمامیت ارضی این کشور می تپد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما با توجه به 36 سال که از عمر با برکتش می گذردوامروز در عرصه مختلف توانسته کار کردهایی را ارائه بدهد که گرایش بسیاری از کشور ها به سمت انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمنانی که روز اول از کشور ما خارج شدندو آرزو یشان این بود که نابودی انقلاب اسلامی را ببینند، عنوان کرد:امروز دست از پا دراز تر بر گشته اند و با توجه به تمام همه کارکرد هایی که تاکنون علیه انقلاب اسلامی ما داشتنه اندو به ثمر نرسیده است.

مزگی نژادبا بیان اینکه امروز نتیجه را در نشتن پشت میز مذاکره می بینند، ادامه داد:نشستن پای میز مذاکره امدن نتیجه استقامت ملت بزرگ ایران را نشان می دهد.

این کارشناس سیاسی متذکر شد: ملتی که روز اول انقلاب اسلامی با ایدولوژی اسلامی خودش که اسلام ناب محمدی بوده و جدا از اسلام آمریکایی که امروز برخی از سران منطقه دارند آن را یدک می کشند توانست با درایت و مدیریت رهبری فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام (ره)شرایط را در کشور به وجود بیاورد.

مزگی نژاد ادامه داد:علی رقم ضعف هایی که در روزهای اول انقلاب داشت مدیریتی را ارائه بدهد که امروز به عنوان مدیریت ناب بر اساس آموزه های دینی دارد در جهان کار خودش را انجام می دهد.

وی با بیان اینکه وقتی دشمن علیه ایران دست به هر اقدامی زد و دید نمی تواند کاری از پیش ببرد جنگ تحمیلی را به راه انداختند، گفت:هشت سال طول کشید فردی مثل صدام را با هدف براندازی انقلاب اسلامی به جان ایران انداختند.

مزگی نژاد با بیان اینکه صدام هم با نظر به اینکه ایران را یک هفته ای می گیرد و مردم از انقلاب ناراضی هستند با ایران حمله کرد، افزود: کشور ما با رهبر ی امام و حضور جانانه مردم در مقابل دشمن ایستاد ملت ما با مال و جانشان به میدان آمدند و هشت سال حماسه ها آفریدند برای یک دانه سلاح نظامی خواهش می کردیم به ما نمی دادند از دنیا نا امید شدیم و کار را به جایی رساندیم که امروز دشمن فشار اورده که از پادگان های ما دیدن کنند.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه امروز نباید فکر کنیم که جنگ تمام شده است بلکه میدان و طرح برنامه جنگ عوض شده است، ادامه داد: دشمن دنبال نابود کردن انقلاب و کشور ما است وآنچه امروز نسل اول انقلاب دارند کم کم دارند بازنشسته می شود و دارند به سمت کارکرد های خودشان می روند.

وی عنوان کرد: باید جوانان همانند جوانان اول انقلاب پرشور و با غیرت هستند امکانانت دارند و دشمن خودشان را می شناسند پر می کنند و از انقلاب و کشور دفاع کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها