خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهید قربانی خبر داد؛

آشنایی نسل جوان با علم رباتیک در نمایشگاه بزرگ یاد یاران/تعویض دجال‌واره با دیجیتال

فرمانده حوزه شهید امرالله قربانی از آشنایی نسل جوان با علوم نوین از جمله رباتیک، تعویض دجال‌واره با دستگاه دیجیتال و آموزش شیوه راه‌اندازی کارگاه‌های تولید قارچ در نمایشگاه هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۲۹۷۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴

مهدی علی بابایی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قم، از برپایی سه غرفه به همت حوزه شهید امرالله قربانی در نمایشگاه هفته دفاع مقدس یاد کرد و افزود: در غرفه نخست نسل جوان و نوجوان از بخشی از دستاوردهای علمی نوین در عرصه‌های مختلف بازدید و نسبت به جایگاه علمی ایران اسلامی آگاهی مناسبی پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون نسل جوان ایران اسلامی توانسته در علم رباتیک دستاوردهای بسیاری داشته باشد تصریح کرد: کارشناسان این غرفه ویژگی‌های این علم را برای بازدید کنندگان تشریح کرده و علاقمندان را به سمت فراگیری علوم رباتیک و استفاده از آن سوق می‌دهند.

فرمانده حوزه شهید امرالله قربانی ناحیه امام حسین(ع) قم خاطرنشان کرد: آسیب‌شناسی دجال‌واره یکی دیگر از غرفه‌های این حوزه مقاومت در نمایشگاه یاد یاران است که بازدید کنندگان در این غرفه با استفاده از کلیپ‌ها و مشاوره متخصصان از آسیب‌های اجتماعی دجال‌واره آگاه می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه رهایی مردم از بند دجال‌واره باید در دستور کار بخش‌های مختلف فرهنگی قرار گیرد گفت: به افراد که به صورت داوطلبانه دجال‌واره را خود را به مسئولان این غرفه تحویل دهند یک دستگاه دیجیتال هدیه داده می‌شود.

بابایی از توزیع قارچ تولید شده توسط بسیجیان این حوزه مقاومت در نمایشگاه هفته دفاع مقدس یاد کرد و ادامه داد: علاوه بر توزیع قارچ در این غرفه اقتصاد مقاومتی، بازدید کنندگان می‌توانند برای راه‌اندازی کارگاه‌های تولید قارچ اطلاعات لازم را از کارشناسان حوزه شهید قربانی جویا شوند.



ارسال نظرات