خبرهای داغ:
آیت‌الله علما:

دغدغه اصلی استان بیکاری است / دفاع مقدس به دنیا درس مقاومت داد

امام جمعه کرمانشاه دغدغه‌ مهم مردم استان را بیکاری دانست و گفت: تنها راه نجات اقتصاد تکیه بر توان داخلی و اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۵۷۳۰۲۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما پیش از ظهر امروز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد، با اشاره به دوران دفاع مقدس و ایستادگی جوانان کشور در مقابل دشمنان، اظهار داشت: ملت ایران در آن دوران در مقابل دنیا ایستاد و به همگان درس مقاومت و سیاست داد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: هشت سال جنگ تحمیلی در ظاهر جنگ با صدام بود اما در واقع حدود ۷۰ کشور با تجهیزات اطلاعاتی، نظامی و ... پشت آن بودند.

آیت الله علما گفت: دفاع مقدس به دنیا درس مقاومت داد و کشورهایی چون سوریه، افغانستان، یمن و ... از انقلاب ایران درس گرفته و مقابل قدرت ها مقاومت کردند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه همه مسائل را پول و اعتبارات ظاهری درست نمی کند به حضور نوجوانان و جوانان کم سن و سال در جبهه ها اشاره کرد و گفت: این افراد با وجود سن کمی که داشتند در جبهه ها همانند سیاستمداران کهنه کار صحبت می کردند.

وی در ادامه با اشاره مشکلات اقتصادی  استان کرمانشاه و از جمله معضل بیکاری، گفت: این مشکلات رفع شدنی است و ما در دوران جنگ نشان داده ایم که می توانیم با همدلی و تلاش بر مشکلات غلبه کنیم.

آیت الله علما تنها راه رفع مشکلات اقتصادی را اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخشی برای خوداتکایی و رفع مشکلات اقتصادی بوده و شخص اول نظام نیز آن را تایید کرده است.

امام جمعه کرمانشاه خطاب به مدیران گفت: اجرای نسخه اقتصاد مقاومتی که تنها راه برون رفت از مشکلات موجود است بدون همت شما امکان پذیر نخواهد بود.

وی به استعدادها و ظرفیت های استان کرمانشاه در حوزه های مختلف نیز اشاره و تاکید کرد: با بهره گیری مطلوب از این ظرفیت ها می توانیم مشکلات اقتصادی استان را رفع کنیم.

آیت الله علما در بخش پایانی سخنان خود به موضوع مذاکرات هسته ای اشاره کرد و افزود: دفاع مقدس بهترین الگو برای ماست که با دستان خالی قدرت ها را به زانو درآوردیم و لذا در نتیجه آن آمریکا امروز در برابر ما تواضع می کند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: همه ما باید حواسمان جمع باشد که حق شهدا و رزمندگان دفاع مقدس را ادا کرده و با تمام توان در راستای اعتلای روزافزون ایران اسلامی تلاش کنیم.

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش های ابراهیم رضایی بابادی استاندار پیشین کرمانشاه برای استاندار جدید نیز آرزوی توفیق کرد.


ارسال نظرات