خبرهای داغ:

برخی هنوز خواب رابطه با شیطان بزرگ را می بینند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت کرمانشاه گفت: عده ای همچنان خواب رابطه با شیطان بزرگ را می بینند.
کد خبر: ۸۵۷۳۲۱۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه،حجت الاسلام علی مراد یوسفی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز کرمانشاه افزود: درست همزمان با هفته دفاع مقدس و سفر رییس جمهوری به نیویورک، عده ای در قالب رسانه های زنجیره ای درصدد القای تسلیم و سازش به عنوان تنها راه در مقابل شیطان بزرگ و تغییر محاسبات مسئولان هستند.
حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان صبح روز پنجشنبه (دوم مهرماه) برای شرکت و سخنرانی در هفتادمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد عازم نیویورک شد.
یوسفی تاکید کرد: پس از تصویب و اجرای برجام هم باید راه و مسیر دفاع مقدس ادامه پیدا کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت کرمانشاه گفت: در جریان جنگ تحمیلی حدود 80 کشور در مقابل جمهوری اسلامی هم پیمان شدند و یک ائتلاف عربی، غربی و عبری علیه ایران شکل گرفت اما به لطف و نصرت الهی همه آنان شکست خوردند و مهندسی 400 ساله غربی ها برای ایجاد نظم نوین و سلطه جهانی به هم ریخت.
وی اظهار داشت: در بعد خارجی انتخاب عراق به عنوان کشور متجاوز، اشتباه استراتژیک غربی ها بود زیرا با وجود بارگاه ائمه معصومین(ع) و به ویژه امام حسین (ع) در عراق، این موضوع به یک فرصت و روحیه برای نیروهای ایرانی تبدیل شد.
یوسفی در باره عوامل داخلی پیروزی ایران در جنگ تحمیلی هم گفت: عدالتخواهی، شهادت طلبی و ولایت پذیری نقش بسیار مهمی در این موفقیت داشتند.
وی افزود: حضور منسجم روحانیت در خدمت به اهداف نظام و تهییج و تشویق و سازماندهی نیروهای مردمی برای حضور در مسیر آرمان ها هم چشمگیر بود ضمن اینکه روحانیون بدون تاثیرپذیری از احزاب سیاسی در جبهه و جنگ هم پیش قدم شدند و به نسبت درصد، بیشترین شهدا را تقدیم انقلاب کردند.
به گفته او وجود ساختار منحصر به فرد و بومی بسیج و سپاه دیگر عامل موفقیت در دفاع مقدس است اما مهمترین دلیل این پیروزی، وجود نظام مبتنی بر ولایت فقیه و شخص ولی فقیه است که به عنوان یک ابر استراتژیست در مقابل نقشه های دشمن عملکردی پیامبرگونه داشتند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت کرمانشاه گفت: در تمام دوران جنگ سرد آمریکا با شوروی، تنها سه استراتژی بکار گرفته شد که در نتیجه استراتژی سوم آمریکا، شوروی فرو پاشید اما واشنگتن در دوران پس از دفاع مقدس دست کم 15 استراتژی علیه جمهوری اسلامی بکار گرفت که همه آنها شکست خورده است؛ هر کدام از این استراتژی ها برای ساقط کردن یک ابرقدرت کافی است.
ارسال نظرات