خبرهای داغ:
سردار آسودی:

تبلیغات یعنی از خط مقدم تا واشنگتن

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه گفت :نقش تبلیغات ایجاد و حفظ و ارتقاء معنویت در دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۸۵۷۳۴۱۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛سردار محمد علی آسودی در  نشست  صمیمی پیشکسوتان عرصه تبلیغی  و فرهنگی دوران دفاع مقدس که صبح امروز در سپاه نینوا برگزار گردید اظهار کرد :ازنقش و اثر بخشی تبلیغات در دفاع مقدس غفلت شده است.
وی درادامه افزود:تبلیغات یعنی از خط مقدم تا واشنگتن که ما آن را در دفاع مقدس به بروز و ظهور رساندیم.
آسودی با اشاره به نقش تبلیغات در دفاع مقدس گفت : نقش تبلیغات در دفاع مقدس ایجاد و حفظ و ارتقاء معنویت بود و برترین عنصر ما مقاومت و پیروزی رزمندگان ما معنویت بود.
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه امروز در یک جنگ فرهنگی قرار داریم گفت : نفوذ دشمن از حوزه فرهنگی است و نیاز است پیشکسوتان بزرگ عرصه فرهنگی و تبلیغات آنچه را که در دفاع مقدس انجام داده اند تبیین و به نسل جدید انتقال دهند.
وی همچنین اذعان کرد : تهدیدات پیش رو انقلاب اسلامی بسیار زیاد است و فرصت بسیار کم است و رهبری نیز بر روی نفوذ تمرکز تاکید دارند.
آسودی ادامه داد: هدف اصلی دشمن این است که مردم از کارهای فرهنگی جدا شوند و باید با کار فرهنگی و ورو  به شبکه های مجازی که  فرصت های بسیار زیادی دارد دشمن را مأیوس کرد.
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان خاطر نشان کرد : پیشکسوتان عرصه تبلیغات و فرهنگی دفاع مقدس تلاش کنند تا شهدای تبلیغات استان گلستان مشخص و یادواره شهدای تبلیغات برگزار گردد.
معاون سابق تبلیغات سپاه تصریح کرد : 
ارسال نظرات
پر بیننده ها