خبرهای داغ:
مسئول تبلیغات لشکر25 کربلا در دوران دفاع مقدس:

بسیج بهترین پناهگاه در برابر تهاجم فرهنگی است

حجت الاسلام داوری گفت: بسیج بهترین پناهگاه در برابر تهاجم فرهنگی است.
کد خبر: ۸۵۷۳۴۸۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام نبی الله داوری شب گذشته در هفتمین یادواره شهدای پایگاه بسیج شهید چمران کوی سازمان آب شهرستان گرگان اظهار کرد: اگر امروز دشمنان ما گزینه نظامی را روی میز دارد ولی جرعت عمل به آن را ندارد برای اینکه است که در هشت سال دفاع مقدس عملیات والفجر 8 ، کربلای 5 و عملیات بیت المقدس را دیده است.

وی با بیان اینکه باید به بزرگی آزاد سازی خرمشهر در هشت سال دفاع مقدس بیندیشیم، یادآور شد: بعد از آزادسازی خرمشهر صدام سرآمدترین سرداران خود را اعدام کرد و این موضوع اهمیت این عملیات را نشان میدهد.

مسئول تبلیغات لشکر25 کربلا در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: آمارها نشان میدهد که تنها در جزیر مجنون دشمن 2 میلیون تن در 57 روز از گلولههای سنگین استفاده کرده است یعنی در این مدت به اضای هر یک رزمنده ما یک هزار و 710 گلوله سنگین به کار برده است.

داوری به جایگاه ولی فقیه و امام راحل در اداره جنگ اشاره کرد و افزود: امروز عصاره مقاومت و ایستادگی در حزب الله لبنان، یمن و سوریه وجود دارد و بر این اساس است در جنگ 33 روز اسرائیل 15 هزار بار لبنان را موشک باران میکند اما باز در این جنگ شکست میخورد.

وی با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس صدام 13 هزار و 500 بار مواضع ما را موشک باران کرد، یادآور شد: امروز دشمن استقامت مسلمانان را بر گرفته از تفکر شیعی میداند.

مسئول تبلیغات لشکر25 کربلا در دوران دفاع مقدس بسیج را بهترین پناهگاه در مقابله با تهدیدات و جنگ نرم دشمن برشمرد، افزود: دشمن این روزها متوجه شده که با جنگ نظامی در برابر ما کاری از پیش نخواهد برد و بر این اساس است که جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را در پیش گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها