خبرهای داغ:
به همت پایگاه شهدای شهرک امام خمینی(ره) انجام می‌شود

اکران «دکتر سلام» در نمایشگاه بزرگ یاد یاران قم

فرمانده پایگاه شهدای شهرک امام خمینی(ره) از اکران کلیپ‌های بصیرتی «دکتر سلام» در نمایشگاه بزرگ یاد یاران قم خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۴۸۰۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

حسین احمدی در حاشیه برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قم، با بیان اینکه پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرک امام خمینی (ره) حوزه شهید بهشتی امسال حضور چشم‌گیری در نمایشگاه بزرگ یاد یاران دارد اظهار کرد: با استفاده از پنج غرفه مختلف این پایگاه مقاومت به تشریح تفاوت‌های جنگ نرم و سخت پرداخته است.

وی اضافه کرد: در این غرفه‌ها شیوه تهاجم نظامی دشمن در عملیات‌های مختلف رزمی و تفاوت‌های آن با شیوه تهاجم فرهنگی دشمن در دوران کنونی برای بازدید کنندگان مطرح می‌شود.

فرمانده پایگاه شهدای شهرک امام خمینی(ره) حوزه شهید بهشتی از برپایی غرفه سبک زندگی اسلامی یاد کرد و گفت: علاوه بر آن پنج غرفه، اهمیت ترویج سبک زندگی اسلامی و تاثیرات آن در حفظ همبستگی اعضا خانواده در غرفه‌ای دیگر برای بازدید کنندگان شرح داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 94 قسمت از کلیپ‌های بصیرتی «دکتر سلام» به همت سازمان بسیج دانشجویی هر هفته با استفاده از شبکه‌های مجازی در اختیار آحاد مردم قرار گرفته است خبر داد: اکران این کلیپ‌های طنز بصیرتی بخش دیگری از فعالیت‌های پایگاه شهدای شهرک امام خمینی(ره) در نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم است که تاکنون بازدید کنندگان استقبال قابل توجهی از آن داشته‌اند.



ارسال نظرات