خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات:

نیروهای نظامی باتجربه آل سعود مشغول قتل و خونریزی در یمن هستند

آل سعود نیروهای امنیتی و نظامی با تجربه خود را علیه مسلمانان یمن و بحرین بکارگیری کرده و در آن کشورها قتل عام و خونریزی راه انداخته است.
کد خبر: ۸۵۷۵۱۳۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرهنگ برات زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات در همایش پیشکسوتان جهاد وشهادت که در سالن فرهنگی امام رضا(ع) دانشگاه پیام نور قاین برگزار شد با اشاره به فاجعه عظیم منا و کشتار جمع عظیمی از مسلمانان گفت: این حادثه عظیم و دردناک است.

وی اظهار کرد: این اتفاقات عجیب وغریبی که حج امسال در عربستان اتفاق افتاد؛ قطعا نتیجه بی برنامگی و بی تدبیری و خام بودن نیروهایی بود که عربستان سعودی در حج امسال بکارگیری کردند.

برت زاده افزود: آل سعود نیروهای امنیتی و نظامی با تجربه خود را بر علیه مسلمانان یمن و بحرین بکارگیری کرده و در آن کشورها قتل عام و خونریزی راه انداخته است.

احساس تکلیف در جنگ نرم نیز بر گردن پیشکسوتان دفاع مقدس است

وی با اشاره به دوران 8سال دفاع مقدس گفت: شما رزمندگان در آن دوران احساس تکلیف کردید و بزرگترین ویژگی شما مسئولیت پذیری بود که آن را به درستی انجام دادید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات افزود: رزمندگان ما نباید در هیچ دورانی احساس کنند که تکلیفشان تمام شده است. جنگ در این دوران به گونه ای دیگر نیاز به حضور رزمندگان دارد.

برات زاده یادآور شد: در دوران دفاع مقدس دو گروه بودند که با امام پیمان بستند یک گروه شربت شهادت را نوشیدند و گروهی دیگر ما و شما رزمندگان که شربت شهادت نصیبمان نشد و مانده ایم که در جبهه ای دیگر ادای دین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز شما رزمندگان به عنوان الگوی یک محله و منطقه با حضورتان در پایگاه های بسیج و در عرصه های فرهنگی و با حضور در مناسبت های مختلف باید تجربیات خود را به نسل جوان منتقل کنید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات ادامه داد: همان گونه که در دوران دفاع مقدس در صدر امورات نبرد و دفاع از کشور بودید، در این دوران هم احساس تکلیف برگردن شماست و در این دوران هم به خدمات و زحمات شما نیاز است و باید به گونه ای دیگر ادای دین کنید.

گفتنی است، در همایش پیشکسوتان جهاد وشهادت در قاین، از 31 رزمنده دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها