خبرهای داغ:

عضویت ۱۸۵۰ نفر در کانون سنگرسازان بی سنگر کرمانشاه

مدیر اجرایی کانون سنگرسازان بی‌سنگر کرمانشاه با اشاره به فعالیت این کانون در کشور از سال ۸۳، گفت: کانون سنگرسازان بی سنگر کرمانشاه هم اکنون هزار و ۸۵۰ نفر عضو دارد.
کد خبر: ۸۵۷۵۲۸۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، غلامحسین خاکسار پیش از ظهر امروز سه شنبه در همایش «یاد یاران» که در محل تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: کانون سنگر سازان بی سنگر سال ۸۳ در کشور تاسیس شد و چهار سال پس از آن یعنی در سال ۸۷ فعالیت خود را در کرمانشاه آغاز کرد.

وی افزود: این کانون در کرمانشاه سال ۸۸ و به عنوان دومین کانون در کشور به ثبت رسید و کارت هایی برای اعضای آن صادر شد.

مدیر کانون سنگر سازان بی‌سنگر کرمانشاه تعداد اعضای این کانون را یک هزار و ۸۵۰ نفر عنوان کرد و گفت: برگزاری ۲ همایش در دانشگاه فنی مهندسی کرمانشاه با عنوان همایش «پل خیبر» و «پل بعثت» تا کنون از سوی این کانون صورت گرفته است.

خاکسار ادامه داد: طی برگزاری این همایش ها نصب و احداث پل ها در سالهای بازسازی پس از هشت سال دفاع مقدس به تصویر کشیده شده و تشریح شده است.

وی راه اندازی نرم افزارهای کانون، اسکن تصاویر شهدا جهت تهیه آرشیو، دیدار و سرکشی از خانواده های شهدا، رزمندگان و ایثارگران جهاد کشاورزی را از دیگر برنامه های کانون سنگرسازان بی سنگر طی سال های فعالیت آن عنوان کرد.

خاکسار گفت: برگزاری یادواره ها و گردهمایی ها نیز  از سال ۸۹ در راستای زنده نگه داشتن ارزشهای اسلامی و یاد شهدای گرانقدر کشورمان در دستور کار این کانون قرار گرفته و همچنان ادامه دارد.

مدیر کانون سنگرسازان بی سنگر کرمانشاه هدف از برگزاری گردهمایی امروز را گرامیداشت یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین ترویج فرهنگ جهادی دانست و اظهار داشت: از اقدامات صورت گرفته طی سال های اخیر ثبت کانون سنگرسازان بی سنگر به عنوان یک سازمان مردم نهاد بوده است و در حال حاضر به دنبال ثبت شرکتها و جذب آنها در راستای انجام فعالیت های جهادی هستیم تا بتوانیم در مسیر شکوفایی و آبادانی کشور حرکت کنیم.


ارسال نظرات