خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان:

«دردانه‎های دست بسته» ما را از غفلت بیدار کردند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرگان گفت: شهدای گمنام خط‎شکن و غواص ما را از خواب غفلت بیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۷۵۹۷۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سید علی مهاجر در گفتگو با خبرنگار بسیج به اخلاص و از خودگذشتگی شهدا در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: شهدای ما اگر امروز در بین ما بودند مطمئنا نخستین توصیه آنها حفظ انقلاب و دین اسلام بود.

وی با بیان اینکه حفظ انقلاب مهمترین وصیت امام(ره) بود ، افزود: مطیع ولی فقیه بودن یکی دیگر از وصایای شهدا است که اگر امروز در بین ما حاضر بودند از ما مطالبه می‎کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرگان ادامه داد: ما هنوز که هنوز است گوش به فرمان مقام معظم رهبری نیسیتم و اگر این اطاعت در باور ما نهفته باشد هیچگاه قدمی خارج از مسیر ولایت بر نمی‎داشتیم.

مهاجر خاطرنشان کرد: پایمردی و عزتی که امروز جمهوری اسلامی ایران دارد یکی از آرزوهای شهدا بود و ما شرمنده شهدا هستیم و سعی می‎کنیم با توسل به شهدا و برگزاری یادواره‎ها یاد و خاطره شهدا را زنده نگهداریم.

این فرمانده بسیجی یادآور شد: شهدای غواص و خط‎شکن کشور و مردم ما را از خواب غفلت بیدار کردند و در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدای غواص و خط‎شکن و همچنین شهدای مدافع حرم در غم درگذشت حجاج استان گلستان به سوگ نشستیم.

مهاجر با بیان اینکه دور شدن از آرمان امام(ره) و اهداف انقلاب دل امام زمان(عج) را به درد می‎آورد، یادآور شد: ما در هر لباس و موقعیتی که در نظام جمهوری اسلامی خدمت می‎کنیم تنگه هرمزی به ما واگذار شده است و باید وظایف خود را در قبال انقلاب به درستی عمل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار