خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

اعتقاد به فرهنگ اسلام ناب محمدی ما را در جهان ممتاز می کند

آنچه ما را در سطح منطقه و جهان ممتاز می کند؛ اعتقاد به یک فرهنگ عظیم است و آن فرهنگ اسلام ناب محمدی است، فرهنگی که به ما حکم می کند باید در مقابل استکبار ایستادگی کرد.
کد خبر: ۸۵۷۶۰۴۶
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین نوفرستی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا استان در یادواره 5 شهید گمنام شهر حاجی آباد اظهارداشت: اگر چه در دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم کردیم، اما یک افتخار بزرگ برای ما ثبت شد و آن اینکه انسانهایی در این مکتب پرورش یافته اند که در راه دین اسلام از هر چه دارند می گذرند.

حجت الاسلام نوفرستی خاطرنشان کرد: ما در نظامی زندگی می کنیم که حاصل خون هزاران شهیدی است که یکی از خصوصیات اصلی آنان ولایت پذیری بود، پس باید رهرو راه این شهدا باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از معیارهای اصلی و اساسی در بحث ولایت مداری، اطاعت و حرکت در مسیر اسلام ناب محمدی است گفت: استکبار و دشمن وجود دارد و ما باید با درایت و هوشیاری این دشمن را بشناسیم و مراقب توطئه دشمن باشیم.

مسئول نمایندگی فقیه در سپاه انصارالرضا استان تاکید کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری ، تنها راه حل مشکلات اقتصادی، اقتصاد مقاومتی و تکیه بر تولیدات داخلی است که این باید مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه تلاش شود.

نوفرستی با بیان اینکه بعضی کج اندیشان در داخل نظام و منطقه از تنها ماندن ایران سخن می گویند، یادآور شد: وقتی همین ها تنها راه حل مسائل منطقه را استفاده از ظرفیت جمهوری اسلامی ایران می دانند چطور دم از تنها ماندن ایران می زنند.

وی تصریح کرد: قطعا آنچه ما را در سطح منطقه و جهان ممتاز می کند و توجه مسلمانان و بشریت را به نظام ما جلب می کند، اعتقاد به یک فرهنگ عظیم است و آن فرهنگ اسلام ناب محمدی است، فرهنگی که به ما حکم می کند باید در مقابل استکبار ایستادگی کرد.

مرتضایی نیا: دشمن همچنان در حسرت دوران دفاع مقدس است

امام جمعه زیرکوه نیز در این مراسم ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این یادواره اظهارداشت: دفاع مقدس تنها دفاعی بود که در آن یک وجب از خاک کشورمان را به کشورهای متجاوز ندادیم و هنوز هم دشمن در حسرت این شکست بزرگ تلاش دارد تا این ناکامی را به شکل های مختلف جبران کند اما نخواهد توانست.

حجت الاسلام غلامرضا مرتضائی نیا با بیان اینکه شهید و شهادت واژه بسیار پرمفهومی است و جایگاه شهدا بسیار رفیع و بلند است، خاطرنشان کرد: شهدا چند خصیصه مهم داشتند که خدایی شدند که تقید، ولایت پذیری و ولایت مداری از مهمترین خصایص شهدا بود.

امام جمعه زیرکوه ضمن محکوم کردن جنایات آل سعود و تسلیت حادثه منا، تصریح کرد: سعودی ها لیاقت خادمی حرمین شریفین را ندارند و همانطور که شعار مرگ بر آمریکا زینت بخش محافل شده است؛ شعار مرگ بر آل سعود هم باید زینت بخش همه محافل ما شود.

در این مراسم که به همت ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه وشهرداری حاجی آباد برگزار شد، یاد و خاطر 5 شهید گمنام شهرستان زیرکوه که در ششم بهمن ماه 1385 در شهر حاجی آباد تشییع و خاکسپاری شدند؛ گرامی داشته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها