خبرهای داغ:
در نخستین روز از هفته ناجا،

نیروهای انتظامی قم اقتدار و صلابت خود را به نمایش گذاشتند

نیروهای انتظامی استان قم روز شنبه همزمان با نخستین روز از هفته ناجا؛ توانمندی ها، اقتدار و صلابت خود را در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۸۵۷۶۵۲۳
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در این مراسم که در ستاد فرماندهی انتظامی استان قم ترتیب یافته بود، یگان های مختلف نیروی انتظامی استان، سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) و ارتش حضور داشتند.

پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و اجرای سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط گروه موزیک نیروی انتظامی قم، فرمانده انتظامی قم در سخنانی اظهار داشت: هفته ناجا فرصتی برای تجربه کردن مفاهیم و رفتارهای گذشته و به اوج رساندن سطح فعالیت هاست تا اینکه اقتدار، کارآمدی، هوشمندی، پاسخگویی، مشارکت، قانون گرایی و تلاش جهادی یک بار دیگر در این سرزمین طنین انداز شود.

سردار کاظم مجتبایی ادامه داد: از نظر اسلام حکومت به خودی خود ارزش ندارد بلکه زمانی ارزش دارد که این مفاهیم در آن شکل بگیرد و حکومت با ارزش حکومتی است که الهی و مردمی باشد، عدالت را پیاده کند و کارآمد و پاسخگو باشد.

وی اضافه کرد: حکومت اسلامی ما که برگرفته از غدیر است از زمان شکل گیری توانسته است این مفاهیم ارزشی را در سطح اجتماع پیاده کند و علت دشمنی دشمنان ما نیز همین است که این انقلاب توانسته ارزش های واقعی را برای مردم به ارمغان بیاورد و ندای واقعی غدیر و اسلام ناب را به مردم بیاموزد و از مظلومان دفاع کند.

مجتبایی در پایان گفت: پلیس نظام اسلامی همواره سرباز ولایت می باشد و در جهت احقاق مفاهیم ارزشی در جامعه تلاش خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی امام جمعه موقت قم و رییس جامعه المصطفی العالمیه، سید مهدی صادقی استاندار قم ، فرمانده انتظامی ، فرمانده سپاه قم و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح استان ضمن قرائت فاتحه و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و نیروی انتظامی از یگان های مستقر در میدان سان دیدند.

پس از سخنرانی امام جمعه موقت قم، یگان های مختلف نیروی انتظامی با برنامه های گوناگون، ضمن به نمایش گذاشتن اقتدار و صلابت این نیرو، آمادگی خود را در برابر مقابله با هرگونه نا امنی و تخلف، ثابت و تبعیت از فرماندهی کل قوا و ولی امر مسلمین را اعلام کردند.

حرکات رزمی و نمایشی، شکستن اجسام سخت، مانور موتورسوران یگان ویژه، تعقیب و گریز توسط پلیس 110، یگان ویژه و یگان امداد و عملیات نجات گروگان از جمله برنامه های یگان های مختلف نیروی انتظامی استان قم در مراسم صبحگاه مشترک امروز بود.

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ، دادستان عمومی و انقلاب و رییس شورای اسلامی شهر قم از جمله مسوولان حاضر در این مراسم بودند.

«اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش» شعار امسال هفته ناجاست؛ یازدهم تا هفدهم مهرماه به عنوان هفته ناجا نامگذاری شده است.



ارسال نظرات