خبرهای داغ:
با حضور سردار احمدی؛

پیکر جانباختگان حادثه منا در قم تشییع شد

مراسم تشییع سه نفر از جانباختگان حادثه منا در قم با حضور جمعی از مسئولان استان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۶۹۵۰
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم تشییع سه نفر از جانباختگان حادثه منا در استان قم با حضور استاندار، امام جمعه قم، فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی استان قم، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، فرمانده ارتش مستقر در استان و صدها نفر از اقشار مختلف مردم پیش از ظهر امروز از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

پیکر این جانباختگان پس از طواف ضریح نورانی حضرت فاطمه معصومه(س) و اقامه نماز توسط آیت‌الله علیرضا اعرافی امام جمعه شهر قم به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر تشیع شد.

در این مراسم شرکت کنندگان با سر دادن شعارهایی علیه آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود انزجار و نفرت خود را نسبت به بی‌کفایتی سران آل سعود نشان دادند.

از جمله شعارهایی که شرکت کنندگان در تشیع جنازه سه جان باخته در حادثه منا سر می‌دادند می‌توان به شعار «این آل سعود است که در حال سقوط است» و «آل سعود ننگت باد» اشاره کرد.

مردم قم ضمن محکوم کردن بی‌کفایتی حکومت عربستان، سران آل سعود را شایسته اداره واقعه عظیم حج ندانستند و از سازمان کنفرانس اسلامی خواستند در این زمینه چاره اندیشی کند.

شرکت کنندگان در این مراسم با تقدیر از بیانات مقتدرانه رهبری نسبت به حکام عربستان خواستار پیگیری جدی دولت برای بازگرداندن هر چه زودتر دیگر پیکرهای جانباختگان این حادثه به کشور شدند.

در ادامه این مراسم پیکر پاک حاجیان جان باخته بر روی دست هزاران نفر از مردم قم به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) تشیع شد و در کنار پیکر پاک شهیدان هشت سال دفاع مقدس به خاک سپرده شد.

حجت‌الاسلام گمارلو رئیس عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی بندر سیراف، حاج حسین فهیمی و سید محمد رضا روحانی، از شهدای حادثه منا بودند که امروز در قم به خاک سپرده شدند.



ارسال نظرات