تست پایش سلامت شهروندان اراکی در هفته فرهنگی

جمعیت هلال احمر اراک به منظور هفته فرهنگی اقدام به راه‎اندازی پایگاه موقت سنجش سلامت شهروندان در حاشیه نمایشگاه فرهنگی این شهرستان کرده است.
کد خبر: ۸۵۷۷۱۴۸
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا محمودی در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته فرهنگی اراک اظهار داشت: هفته فرهنگی شهرستان اراک از 11 مهرماه آغاز شده و تا 17 مهرماه ادامه دارد و جمعیت هلال احمر اراک در این هفته اقداماتی را تدارک دیده است.

وی افزود: برای برگزاری هرچه بهتر هفته فرهنگی لازم است همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی با هم همدلی و همراهی داشته باشند و جمعیت هلال احمر نیز به عنوان یک نهاد خدمت رسان در این هفته 11 برنامه تدارک دیده که به نوبه خود اجرا می‌کند.

رئیس جمعیت هلال احمر اراک تصریح کرد: یکی از برنامه‎هایی جمعیت‌ هلال احمر اراک طرح پایش سلامت شهروندان بوده که به صورت یک پایگاه موقت در نمایشگاه فرهنگی مستقر شده که تست قند خون، فشار و پایش سلامت شهروندان را انجام می‎دهد.

محمودی با اشاره به دیگر برنامه‎های تدارک دیده شده برای این هفته گفت: با توجه به لزوم آموزش‌های امدادی به ویژه کمک‌های‌اولیه بوده که در این هفته به صورت چهره به چهره آموزش داده می‌‏شود، از دیگر برنامه های تدارک دیده شده اجرای مسابقه نقاشی است.

وی بیان کرد: با توجه به رسالت جمعیت‌هلال احمر در امداد رسانی، مانور کوهستان برگزار می‏‌شود، در این هفته همچنین عضوگیری عمومی نیز انجام شده و از سویی نیز داروهای مازاد خانواده‌ها نیز با یک اعلان عمومی جمع‌آوری می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر اراک اضافه کرد: برگزاری انتخابات خانه داوطلب، توزیع کتب و بروشورهای آموزشی، اجرای نمایش زورخانه‌ای توسط تیم داوطلبان ورزش‌های باستانی، انجام ویزیت رایگان توسط پزشکان داوطلب از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده این جمعیت به مناسبت هفته فرهنگی است.

source: tasnim

ارسال نظرات