خبرهای داغ:
آیت الله ممدوحی:

حوزه، خیمه اسلام ناب را در دنیا برافراشته نگاه دارد

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حوزه‌های علمیه باید خیمه اسلام ناب را در جهان برافراشته نگاه دارند.
کد خبر: ۸۵۷۷۱۴۹
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، به نقل از حوزه علمیه کرمانشاه، آیت‌الله حسن ممدوحی در جمع طلاب مدرسه علمیه آیت‌الله بروجردی کرمانشاه، حوزه‌ علمیه را پایگاه‌ اجتهاد خواند.

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: حوزه‌های علمیه باید خیمه اسلام ناب محمدی را در سراسر دنیا برافراشته نگاه دارند.

وی با تاکید بر اینکه طلاب و روحانیان باید به مسائل روز آگاه باشند، تصریح کرد: اقتدار کنونی ایران اسلامی به‌دلیل حضور ولی‌فقیه در رأس نظام است، در غیر این‌صورت دشمنان به‌راحتی بر کشور مسلط می‌شدند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ضرورت توانمندسازی طلاب در مسیر پاسداری از انقلاب و اسلام، گفت: طلاب باید با تهذیب نفس و فراگیری علوم حوزوی به پاسداری از مکتب اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی بپردازند.

این استاد برجسته اخلاق بدترین نوع اسراف را اسراف نفس و فروختن خود به بهایی ناچیز دانست و افزود: قرآن کریم دنیا را بی‌ارزش و مقام انسان را بالاتر از وابستگی به آن دانسته است.

ممدوحی تاکید کرد: طلاب و روحانیان باید زمینه رشد و پیشرفت معنوی افراد جامعه را بر پایه آموزه‌های قرآنی فراهم سازند.

 وی بر لزوم مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن تاکید کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی مساجد به تنهایی نمی‌تواند پاسخ‌گوی هجمه‌های دشمنان اسلام باشد.

به گفته عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، باید با برنامه‌ریزی‌های گسترده و استفاده از همه ظرفیت‌ها به میدان جنگ نرم وارد شد.

ارسال نظرات