آغاز به کار مرکز مشاوره تخصصی نیروی انتظامی در اراک

کاهش آسیب‎های اجتماعی با کمک خدمات مشاوره‎ای در موضوعات مختلف یکی از رویکردهای اصلی ناجا است که مورد توجه بوده تا از طریق روش‎های دیگر به جز برخورد قهری با مشکلات مبارزه کند.
کد خبر: ۸۵۷۷۱۵۸
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ سیداحمد خسروی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امنیت تنها فیزیکی نیست و یکی از ابعاد مهم آن امنیت روانی و اجتماعی است که باید مورد توجه باشد، با توجه به مشکلات و چالش‎های اجتماعی  فرهنگ مشاوره و مددکاری یکی از ملزومات مهم و اجرایی است.

وی افزود: یکی از رویکرهای نیروی انتظامی تامین امنیت در همه ابعاد آن است و به همین منظور نیروی انتظامی اقدام به راه اندازی مراکر مشاوره کرده است، رویکرد اجتماعی– تخصصی پلیس در فعالیت های مشاوره و مددکاری تبلور یافته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: کاهش آسیب‎های اجتماعی با کمک خدمات مشاوره‎ای در موضوعات مختلف یکی از رویکردهای اصلی ناجا است که مورد توجه بوده تا از طریق روش‎های دیگر به جز برخورد قهری با مشکلات مبارزه کند.

سرهنگ خسروی با اشاره به افتتاح مراکز مشاوره در اراک گفت: 2 مرکز مشاوره سیار و موقت در 2 نقطه پرتردد و پر ازدحام شهری در اراک در هفته نیروی انتظامی افتتاح شد تا در حوزه ارائه خدمات مشاوره‎ای و مددکاری پرتوان تر ظاهر شویم و مردم نیز با آسانی بیشتری به این مراکز دسترسی داشته باشند.

وی بیان داشت: استقبال مردم از مرکز مشاوره‎ای ناجا در مرکز شهر با توجه به رایگان بودن این خدمات در هفته نیروی انتظامی بسیار چشمگیر و پرشور بوده، دومین مرکز نیز در پارک شهدای گمنام که از بزرگترین بوستان‌های اراک و مراکز تفرج شهری به شمار می‌رود مستقر شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: مراکز مشاوره‎ای ناجا این روزها علاوه بر ارائه خدمات به همشهریان به افراد غیربومی و میهمان که به این مراکز مراجعه کرده نیز خدمات ارائه داده‎اند.

source:tasnim

ارسال نظرات
آخرین اخبار