خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئت‌های مذهبی سپاه استان قم:

هر مداح وظیفه خود را روشنگری و تبیین صحیح اهداف و آرمان‌های سیدالشهدا بداند

مسئول سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئت‌های مذهبی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم گفت: هر مداح و سخنرانی باید وظیفه خودش را روشنگری و تبیین صحیح اهداف و آرمان‌های سیدالشهدا بداند.
کد خبر: ۸۵۷۷۳۰۸
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حبیب الله مرادی یکشنبه شب در همایش مداحان بسیجی و مدیران هیئت‌های مذهبی استان که به همت سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئت‌های مذهبی استان قم در سالن همایش‌های موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: هدف ما از برگزاری این همایش این است که یاد بگیریم فرهنگ واقعی عاشورا را انتقال بدهیم.

وی افزود: هر مداح و سخنرانی باید وظیفه خودش را روشنگری و تبیین صحیح اهداف و آرمان‌های سیدالشهدا بداند.

رئیس سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئت‌های مذهبی استان قم با اشاره به نشست‌های این سازمان در طول سال اظهار کرد: ما چهار نشست فصلی و یک همایش سالانه داریم که در ایام شهادت میثم تمار برگزار می‌شود و با توجه به هزینه‌هایی که برای این جلسات صرف می شود از مداحان انتظار داریم که حضور فعال داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم عضویت مداحان در حلقه‌های صالحین تصریح کرد: سپاه و بسیج تاکید و توجه ویژه ای به طرح حلقه‌های صالحین دارند لذا از مداحان توقع داریم که در این حلقه‌ها عضو شده و سازماندهی شوند.



ارسال نظرات