خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

کسانی که حرف از رابطه با آمریکا می‌زنند به بیراهه رفته‌اند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل چیزی جز ذلت برای ایران نمی‌خواهند، گفت: کسانی که حرف از رابطه با آمریکا می‌زنند به بیراهه رفته‌اند.
کد خبر: ۸۵۷۷۹۵۰
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶

حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد در جمع پاسداران و سربازان سپاه ناحیه ملایر با اشاره به فاجعه غمبار منا اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند هرکس هجرت کند به سوی خدا و رسولش و اگر مرگش در این هنگام فرا برسد اجرش با خداوند متعال خواهد بود که مصداق ایه شریفه قرآن است.

وی با بیان اینکه فاجعه منا به دلیل بی‌لیاقتی حکام سعودی اتفاق افتاد، افزود: جان‌باختگان منا شهید شدند و سعادتی بالاتر از شهادت نیست.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: قطعاً کسی که با اطاعت از شیطان از دنیا برود اهل دوزخ و اتش خواهد بود و مطمئن باشید کسانی که در منا از دنیا رفتند در بهترین مکان هستند.

وی ادامه داد: آل‌سعود با اتفاقی که در منا افتاد نشان دادند که لیاقت کلیدداری خانه خدا را ندارند حتی اگر بگویند نادانسته بوده است.

رضوی‌راد ابراز داشت: زمان آن رسیده که علمای اسلام از شیعه و سنی اداره مکان‌های مقدس مکه و مدینه را از دست حکام سعودی بی‌لیاقت نجات دهند.

وی تأکید کرد: وقتی هرساله مشاهده می‌کنیم که در مراسم حج چندین نفر از دنیا می‌روند باید تدبیری بیاندیشند که جان افرادی که در مراسم حج حضور پیدا می‌کنند حفظ شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: مراسم پیاده‌روی اربعین امام حسین(ع) که با وجود گروه‌های تکفیری، القاعده و... بدون هیچ اتفاقی انجام می‌شود و بیش از 20 میلیون زائر برای زیارت می‌روند.

وی با تأکید بر مطالعه خطبه 32 نهج البلاغه تصریح کرد: امام علی (ع) در این خطبه اوصاف آل سعود را بیان فرمودند که افرادی هستند که برای به دست آوردن دنیا از دین خود می‌گذرند و شمشیر کشیده و شر و فسادشان را آشکار می‌کنند و پوشش الهی را وسیله نفاق خود می‌کنند که این نفاق امروز آشکار شده است.

رضوی‌راد با بیان اینکه شیطان در روح و جسم آل سعود حلول کرده است، افزود: داعش جنایتکارترین گروه تاریخ بشری است که هیچ حیوانی نیست که این چنین درندگی خود را نشان دهد.

وی یادآور شد: امام خمینی(ره) در زمان کشتار حاجیان در زمان قرائت برائت از مشرکین فرمودند که اگر از صدام بگذریم از آل‌سعود نخواهیم گذشت امروز نیز بیانات امام(ره) به ظهور رسیده و خود را نشان می‌دهد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه سوریه جبهه مقاومت ما است، اظهار داشت: آمریکا قبل و بعد از انقلاب، 60 سال در ایران جنایت کرده که نمونه جنایت بعد از انقلاب حمله به هواپیمای مسافربری ایران بود که حدود 290 نفر از هموطنان خود را از دست دادیم و شهید شدند.

وی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل چیزی جز ذلت برای ایران نمی‌خواهند، خاطرنشان کرد: کسانی که حرف از رابطه با آمریکا می‌زنند به بیراهه رفته‌اند و اشتباه می‌کنند چراکه ملت ما ثابت کرده‌اند که ایستادگی کرده‌اند و می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار