خبرهای داغ:
سرهنگ کرمی خبر داد؛

رزمایش الی بیت المقدس در دالاهو برگزار می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دالاهو از اجرای رزمایش الی بیت المقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۸۴۵۵
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸
سرهنگ نجفعلی کرمی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از دالاهو با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و کسب تجربیات ارزشمند در دوران جنگ تحمیلی گفت: این رزمایش با هدف ارتقای آمادگی و توان رزمی، سازماندهی و حفظ و انسجام، آموزش و ارتقای توان معرفتی و بصیرتی بسیجیان سازماندهی شده در 22 و 23 مهر ماه جاری اجرا می شود.
وی اظهار کرد: برنامه های عقیدتی و سیاسی، پدافند غیرعامل، استفاده از سلاح های نیمه سنگین همراه با انفجار و برنامه های فرهنگی در این رزمایش اجرا می شود.
وی بیان کرد: با توجه به پیشرفت تاکتیک ها و ادوات جنگی باید در مسیر رو به جلو حرکت کرد تا بتوان در کوتاهترین زمان بهترین واکنش و عکس العمل را در مقابل تهدیدها و تجاوزهای دشمن نشان داد.
فرمانده سپاه ناحیه دالاهو خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از شهرها در این برهه از زمان به دوش بسیجیان است چرا که سازمان های بسیج در قالب گردان ها سازماندهی شدند و با توجه به آموزشهای لازم در این خصوص هر کدام از گردانها در یکی از امور و حفظ و حراست اماکن مهم شهری نقش دارند.
سرهنگ کرمی اظهار داشت: با وجود برنامه ریزی های بعمل آمده بسیجیان در این رزمایش ضمن آموزش های تئوری و عقیدتی سیاسی، توان رزمی و دفاعی خود را نیز محک می زنند.
وی نقش بسیج در آگاه سازی جامعه، اطلاع و امداد رسانی، مدیریت بحران، مقابله با عملیات روانی دشمن، بازدارندگی بسیج و کاهش آسیب پذیری دستگاه ها را از جمله مواردی عنوان کرد که در بحث پدافند غیرعامل باید به آن ها توجه شود.
ارسال نظرات