خبرهای داغ:

بسیج ادارات در دستگاه دولتی نقش آفرین باشد

کد خبر: ۸۵۷۸۵۰۹
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سید علی مهاجر در آیین افتتاحیه پایگاه عبدالله ابن موسی ابن جعفر در اداره امور خیریه شهرستان گرگان اظهار کرد: پیروزی‎های بسیج در هشت سال دفاع مقدس در جنگ سخت و نرم مرهون دو مولفه عنصر درونی و ایمان و تقوا بسیجیان و عنصر بیرونی پیروی و اطاعت از فرمانده ها و رهبر است.

وی به اهداف بسیج بر اساس فرامین امام(ره) اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) انقلاب را به پنج مرحله تقسیم کرد که شامل پیروزی ،استقلال و اسلامی شدن دستگاه نظام ،دستگاه حکومتی ،جامعه اسلامی و جامعه جهانی است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه که در دستگاه حکومتی ، بسیج ادارات باید نقش آفرین باشد، افزود: اولین وظیفه که در بسیج تعریف شده جذب آحاد مردم ، سازماندهی ،آموزش وحفظ انسجام است.

مهاجر گفت: ما باید بدانیم بسیج مایه عزت کشور و نظام است چون معنای بسیج حظور مردم است و هر دولت و کشوری که مردم آن حرکت می کنند به یک سمت پیروزی قطعی است .

وی تصریح کرد :همه آحاد مردم عنصر بسیج هستند این باور ما در سپاه است چون همه کسانی که در دل برای سرنوشت خود ارزش قائل هستند و حاضر هستند در این راه قدمی بردارند بسیجی هستند .

سید علی مهاجر خاطرنشان کرد :همه ما مدیون شهدا هستیم و اداره ای که بتواند این تفکر و این فرهنگ را گسترش دهد میتوانیم بگویم ادارهای است که در راستای اهداف نظام مقدس اسلامی گامی برداشته است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار