خبرهای داغ:

رزمایش الی‌ بیت‌المقدس در سنقروکلیایی برگزار شد+تصاویر

رزمایش شهید نادر مهدوی با حضور سردار شاویسی،فرماندار سنقر و سایر مسئولین استان و گردانهای الی بیت المقدس و با پشتیبانی گردان رزمی امام حسین (ع) سنقروکلیایی طی دیروز و امروز دراردوگاه شهید رجایی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۸۷۴۱
|
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقروکلیایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سنقروکلیایی هدف از برگزاری این رزمایش را که از روز پنجشنیه آغاز شده، ارتقا توان رزمی و حفظ انسجام یگانهای عمل کننده و کسب آمادگی لازم برای اجرای ماموریتهای داخلی و خارجی عنوان کرد.
سرهنگ صمد محمدی حمایت و پشتیبانی قاطع از دستورات و فرامین فرماندهی معظم کل قوا را از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش ذکر کرد.
وی هدف از اجرای این رزمایش را دفاع از کوی و برزن عنوان کرد و اظهار داشت: امداد و نجات و تخلیه مناطق مسکونی در بحرانها، کنترل اغتشاشات و آرام سازی، کنترل و حفاظت و حراست از اماکن مهم، هلی برن و مقابله با ضد هلی برن، کمین و ضد کمین و اشراف بر حوزه سرزمینی از ماموریتهایی بود که در این رزمایش به اجرا در آمد.
مسئول ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمانشاه هم با مقایسه تجهیزات و امکانات جنگی ایران در مقایسه با رژیم بعثی عراق گفت: رزمندگان ایران اسلامی در جنگ نابرابر در مقابل عراق از حداقل امکانات و تجهیزات برخوردار بودند.
سردار شاویسی ایمان، تقوی و اخلاص رزمندگان و شهدا را عامل پیروزی ایران در برابر دشمن تا دندان مسلح در 8 سال دفاع مقدس دانست.
وی اجرای رزمایش و تمرینات نظامی را برای کسب آمادگی و مقابله با هرگونه زیاده خواهی های استکبار جهانی مورد تاکید قرار داد.

ارسال نظرات