ضرورت تطبیق نظام فکری جامعه حزب اللهی با نظام فکری امام جامعه

مسئول بسیج رسانه استان مرکزی در افتتاحیه دوره آموزشی خبرنگاران بسیج:مهم ترین وظیفه در این مقطع ایجاد ملازمت بین گروهی از امت با امام است که ما از آن به عنوان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی یاد می کنیم یعنی مهم ترین وظیفه نزدیک شدن به نظام فکری امام جامعه است.
کد خبر: ۸۵۷۹۴۲۷
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۸
محمد قربانی با اشاره به اهمیت نشر و گسترش پیام مقام معظم رهبری و به ویژه وظیفه جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی در این زمینه گفت: برای انتقال و تبیین پیام مقام معظم رهبری نیاز داریم که بدانیم مخاطب این پیام چه کسانی هستند ، آن افراد در چه موقعیت هایی قرار دارند ، چه ابزارهایی در اختیار دارند و چگونه می توانیم با آن ها ارتباط برقرار کنیم؟
قربانی با اشاره به پیام سال گذشته رهبری به  جوانان اروپایی و آمریکای شمالی که در آن معظم له ایشان را دعوت به بررسی و تحقیق پیرامون دین مبین اسلام فرموده بودند گفت: این پیام بازتاب وسیعی در رسانه های بین المللی داشت و با توجه به نقصان دستگاه دیپلماسی کشور در خصوص پیشبرد دیپلماسی عمومی انقلاب اسلامی و توطئه رسانه های خارجی در جهت سانسور پیام انقلاب اسلامی و سخنرانی های ارزشمند رهبر معظم انقلاب شاهد این بودیم که ایشان مستقیما با انتشار نامه ای از طریق فضای مجازی تا حد زیادی ضعف دیپلماسی رسمی کشور را از طریق دیپلماسی عمومی انقلاب اسلامی پر کردند.
وی تاکید کرد: به نظر من این پیام تا حدی به اهلش رسید یعنی انتشار این پیام بسیار خوب بود و بازخورد جهانی داشته است اما وظیفه ما این است که کمک کنیم تا توصیه هایی که مقام معظم رهبری در این نامه داشته اند مخصوصا اینکه اسلام را از طریق منابع اصیل جوانان غربی بشناسند تحقق پیدا کند.
وی افزود: رسانه های جبهه انقلاب اسلامی باید در گسترش پیام حضرت آقا کوشش داشته باشند که بحمد الله تا به حال این پیام بازتاب خوبی هم داشته است. شاید خود غربی ها هم باورشان نمی شد که این اتفاق بیفتد. نکته دیگری که در این مسئله وجود دارد این است که رسانه های اپوزیسیون و معاند نظام با سکوت خبری با این پیام برخورد کردند واین نشان می دهد که در واقع این پیام به عمق هدف از پیش تعیین شده خود نشسته است که رسانه های اپوزیسیون با این سکوت عجیب و کامل با این قضیه برخورد دارند.
وی با بیان اینکه تبیین فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از جمله مهمترین اهداف خبر گزاری بسیج  است، اظهار داشت:خبرگزاری بسیج یک نهاد با ماهیت انقلابی و فرهنگی و مروج افکار، عقاید و اندیشه‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.
این فعال فرهنگی با بیان اینکه 50 درصد اصحاب رسانه  استان عضو خبرگزاری بسیج هستند، گفت: خبرگزاری بسیج با  نگاه فراجناحی نسبت به جذب افراد با سلیقه‌های متفاوت اقدام کرده است.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی همچنین بر ضرورت  تشکیل جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی برای مقابل با نظام کفر و سلطه تاکید کرد و افزود: این سازمان تلاش می کند تا رسانه های استان هم افزایی بیشتری در این زمینه داشته باشند.
وی در پایان با اشاره به اهمیت تربیت نیروهای حرفه‌ای در عرصه خبرنگاری و رسانه، خاطرنشان کرد: یکی از رسالت‌های مهم بسیج رسانه در راستای حمایت از اصحاب رسانه، ارتقای سطح علمی و فنی آنها در عرصه کاریشان است.
ارسال نظرات