خبرهای داغ:

دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان

در جلسه ستاد گرامی داشت دهه استکبارستیزی بر حضور پرشور و انقلابی آحاد مردم در کنار دانش آموزان و دانشجویان در روز 13 آبان تاکید شد.
کد خبر: ۸۵۷۹۶۲۷
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام مرتضی ابراهیم زاده رئیس هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در جلسه برنامه ریزی ستاد گرامی داشت 13 آبان ضمن تسلیت فاجعه منا اظهارداشت :امام خمینی(ره) تاکید داشتند که آل سعود فاسد است و حساب آن با مسلمانان اهل سنت کشور عربستان جدا است.

ابراهیم زاده گفت: آل سعود با هم پیمانانشان بخصوص آمریکا از گروه های تروریستی داعش حمایت می کنند و در یمن بسیاری از مسلمان این کشور را به شهادت می رسانند.

وی با اشاره به برگزاری مجالس یاد بود برای حجاج کشته شده استان ما گفت: علمای اهل سنت کشور بخصوص استان ما در مقابل فاجعه منا قاطع ایستادگی کردند و حضور علمای اهل سنت استان در مراسم گرامی داشت جانباختگان فاجعه منا ارزشمند بود.

ابراهیم زاده با بیان اینکه بستر شعارهای روز مبارزه با استکبار ستیزی شعار " مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود" است، گفت: حفظ روحیه انقلابی و مبارزه با استکبار از اهداف دهه مبارزه با استکبار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متذکر شد: همه ما متعهد هستیم که روحیه استکبارستیزی مد نظر امام خمینی (ره) و امام خامنه ای را به نسل های انقلاب منتقل کنیم.

شهید رحیمی شهید شاخص دهه استکبارستیزی امسال

وی با بیان اینکه هر ساله در دهه استکبارستیزی یک شهید شاخص معرفی می شود، افزود: امسال شهید رحیمی یکی از شهدای پیرو خط امام(ره) به عموم مردم بخصوص دانش آموزان و دانشجویان معرفی خواهد شد.

وی تاکید کرد: باید همه توان خود را برای حضوراقشار مختلف مردم ، دانش اموزان ودانشجویان در 13 آبان داشته باشیم.

حجتی نماینده شهرداری بیرجند گفت: متاسفانه در بعضی از ادارات خرج های برای مصارف مختلف غیر ضروری صورت می گیرد ولی هزینه ای برای آذین بندی 13 آبان و 22 بهمن انجام نمی شود.

وی افزود: شهرداری آمادگی خود را برای آذین بندی مناسب و همکاری در جهت انتقال شرکت کنندگان در راهپیمایی 13 آبان و انتقال دانش آموزان از مدارس تا محل راهپیمایی اعلام کرده است.

نماینده اداره آموزش و پرورش نیز در این جلسه با بیان اینکه باید علاوه بر حضور دانش آموزان از توان مردمی نیز در راهپیمایی 13 آبان استفاده کنیم، افزود: تا جایی که توان اجرایی داشته باشیم؛ حضور دانش آموزان و همکاران در راهپیمایی 13 آبان را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه 270 مدرسه در شهرستان بیرجند وجود دارد، گفت: باید همراه حضور دانش آموزان در مراسم استکبار ستیزی 13 آبان حضود همه آحاد ملت را داشته باشیم .

وی تاکید کرد: باید روحیه استکبار ستیزی را در دانش آموزان تقویت کنیم و اگر حضور مردم در صحنه نبود؛ امروز داعش هم در ایران حضور داشت و امروز ایران نیز مانند عراق وسوریه بود.

احمد سیف نماینده صدا وسیما با بیان اینکه اقداماتی در جهت اطلاع رسانی مراسم راهپیمایی 13 آبان به اقشار مختلف مردم انجام خواهدشد، گفت: باید روشنگری های زیادی در خصوص حیله گری های استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران توسط رسانه ها انجام شود.

سیف تاکید کرد: شعار محوری انقلاب اسلامی که "مرگ بر آمریکا است" باید هرساله نسبت به گذشته بیشتر و کوبنده تر باشد.

احمدی نماینده فرمانداری بیرجند نیز در این جلسه با تسلیت فاجعه منا اظهار داشت: استکبارستیزی و شعار مرگ بر آمریکا شعار همیشگی ما خواهد بود.

وی با اشاره به سخنان امام خامنه ای(حفظه الله) که فرمودند "مذاکره با امریکا ممنون است" گفت: این وظیفه ما را روشن می کند که باید در مقابل استکبار جهانی بخصوص امریکا چگونه باشیم و باید مانند گذشته ثابت کنیم که امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها