خبرهای داغ:
نماینده ولی‎فقیه در استان گلستان :

توحید عملی در حج امسال به عرصه ظهور رسید

نماینده ولی‎فقیه در استان گلستان گفت: امسال حجاج مسلمان در فاجعه منا در لباس بندگی در مسیر الی‎الله قرار داشتند و با این لباس به دیار باقی شتافتند.
کد خبر: ۸۵۷۹۸۱۸
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، آیت الله نور مفیدی در همایش گرامیداشت دفاع مقدس و جانباحتگان منا که به همت دانشگاه علمی کاربردری گلستان برگزار شد، تنها سرمایه انسان را ایمان و بندگی برشمرد و گفت: دلبستگی به خدا یک سرمایه برای انسان به حساب می‎آید.

وی با بیان اینکه ایمان به خدا به عنوان یک سرمایه واقعی میتواند انسان را به آرامش برساند،افزود: شهدا یکی از با ارزشترین سرمایه‎های انقلاب اسلامی هستند.

نماینده ولیفقیه در استان گلستان ابراز داشت: شهدا دارای مراتبی در نزد خداوند هستند و قطعا هیچ یک از شهدا به درجه سید الشهدا نخواهد رسید.

نورمفیدی خاطرنشان کرد: هر کس به سیره سید الشهدا نزدیکتر باشد از امتیازات بیشتری در نزد پروردگار بهرمند خواهد بود.

وی مرگ در مسیر خداوند را بهترین حالت بندگی دانست و افزود: امسال حجاج مسلمان در فاجعه منا در لباس بندگی در مسیر الیالله قرار داشتند و با این لباس به دیار باقی شتافتند.

نورمفیدی در پایان با بیان اینکه حجاج یک توحید عملی را به عرصه ظهور رساندند، گفت: حجاج و زائران بیت الله الحرام رفتند که علاوه بر نفی طاغوت،یگانگی خدا را بر زبان جاری کنند اما در این مسیر به خاک و خون کشیده شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها