خبرهای داغ:
با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛

مراسم یادبود سردار شهید همدانی در کرمانشاه برگزار می‌شود

مراسم یادبود سردار شهید همدانی با حضور سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فردا در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۸۰۷۴۷
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مراسم یادبود سردار شهید همدانی چهارشنبه 22 مهرماه در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با سخنرانی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شود.

برپایه این گزارش از خانواده سردار شهید همدانی برای حضور در این مراسم دعوت شده است و فرماندهان و مقامات نظامی و انتظامی، خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولان استان کرمانشاه در این مراسم حضور خواهند داشت.

سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان حرم در طول سال‌های گذشته که نقش تعیین کننده‌ای در حفظ و حراست حرم حضرت زینب(س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در جنگ تروریستی سوریه داشت، در حین انجام مأموریت‌های مستشاری در حومه شهر حلب به شهادت رسید.

سردار شهید همدانی تجربه فرماندهی جنگ‌های ناهمتراز (اوایل جنگ تحمیلی در مبارزه با ضدانقلاب در کردستان) دارد و تجربه جنگ تحمیلی در استان‌های غربی (کردستان، همدان و کرمانشاه)، فرماندهی سپاه محمد رسول‌الله (ص) و مشاور فرمانده کل سپاه و جانشین قرارگاه امام حسین (ع) را در کارنامه داشت.

ارسال نظرات