خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گرگان خبر داد؛

حضور 240 دانش‎آموز گرگانی در راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گرگان از حضور بیش از 240 دانش آموز بسیجی دختر شهرستان گرگان در مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۱۳۵۹
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سید علی مهاجر صبح امروز در گفت گو با بسیج از حضور بیش از 240 دانش آموز بسیجی دختر شهرستان گرگان در مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد و اظهار کرد: این تعداد دانش آموز در قالب شش دستگاه اتوبوس از روز سه شنبه به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند و روز جمعه به استان گلستان بر خواهند گشت.

وی تصریح کرد: اعزام دانش‌آموزان در قالب کاروان راهیان نور هر ساله با هدف افزایش روحیه جهادی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام صورت می‎گیرد و دانش آموزان در سفر معنوی فلسفه جهاد را فرا می‎گیرند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گرگان ادامه داد: آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین هدف این سفر معنوی به شمار می‎رود و شرکت کردن در این اردوها بعد از این سفر معنوی بین دوستان خود فرهنگ رزمندگان را روایتگری می‎کنند.

مهاجر خاطرنشان کرد: بنا داریم دانش آموزان بسیجی شهرستان گرگان را در دو مرحله دیگر بر اساس برنامه‎های ابلاغی از سوی استان به مناطق عملیاتی غرب و جنوب اعزام کنیم.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها