خبرهای داغ:
مدیر کل حج و زیارت خراسان جنوبی:

آل سعود به دنبال بهار عربی یا همان تعطیلی حج است

آل سعود به دنبال بهار عربی یا همان تعطیلی حج است. آنها به دنبال این هستند که اجتماعات باشکوه مسلمین رخ ندهد و مسلمانان در ایام حج با یکدیگر ارتباط نداشته باشند و این را ما در رفتار داعش و النصره می بینیم .
کد خبر: ۸۵۸۱۳۸۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، ابوالفضل نوفرستی صبح امروز در نشست اعضای شورای عالی بسیج رسانه استان و خبرنگاران با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم اظهارداشت: دشمن در فاجعه منا به دنبال این است که بهترین بهره برداری را به نفع خود انجام دهد.

 مدیر کل حج و زیارت خراسان جنوبی با بیان اینکه عربستان کشوری است که تحت نظر استکبار گرفتار شده است، گفت: سیطره استکبار در این کشور مشهود است که چگونه در عربستان سعودی چنبره انداخته و حرم امن الهی در دست افرادی است که مسلمانان را با چشم دیگری نگاه می کنند.

 وی با بیان اینکه دامن گسترش آل سعود از صدر اسلام تا کنون است، افزود: این خاندان با اصل اسلام همانند اسرائیل مخالف هستند و هنوز که هنوز است دشمن اصلی اسلام را نشناخته اند .

 نوفرستی با بیان اینکه در حرم امن الهی نماز به لحاظ ظاهری بهترین نماز است که خوانده می شود، عنوان کرد: ولی نماز باید به دور از فحشا و منکر باشد .

وی با اشاره به اینکه حج باید همراه با برائت باشد اما چرا در آن از کفار برائت نمی جویند؟ ادامه داد: با سختی های فراوان دعای کمیل و برائت انجام می شود زیرا اتکاء آنها به سیطره حکومت است و در آنجا ولایت نیست.

در فاجعه منا درسهای عجیبی برای امت اسلام نهفته است

 مدیر کل حج و زیارت استان با بیان اینکه متاسفانه در فاجعه منا درسهای عجیبی برای امت اسلام نهفته است، گفت: دشمنان به دلیل ترسشان از اتحاد امت اسلامی  می خواهند حج را مخوف و ترسناک در بین مسلمین قرار دهند و هدف آنها تعطیلی حج است.

وی با بیان اینکه حج موجب بیداری اسلامی می شود، افزود: آل سعود به دنبال بهار عربی یا همان تعطیلی حج است. آنها به دنبال این هستند که اجتماعات باشکوه مسلمین رخ ندهد و مسلمانان در ایام حج با یکدیگر ارتباط نداشته باشند و این را ما در رفتار داعش و النصره می بینیم .

وی با بیان اینکه داعشی ها دو دشمن دور و نزدیک دارند، ادامه داد: دشمن نزدیک آنها مسلمانان شیعه و سنی هستند که در صدد نابودی آنها هستند که در کشور عراق و سوریه جبهه مقاومت علیه آنها فعالیت می کند و  دشمن دور آنها اسرائیل است که تفکرشان این است که بعد از کشتن مسلمانان به سراغ آنها برود.

مفتی های عربستانی در حرم امن الهی دلهره و وحشت در بین حجاج به راه می اندازند

نوفرستی با تاکید بر اینکه داعش به اسم اسلام، اسلام هراسی در دنیا به راه انداخته اند، گفت: آنها می خواهند مردم را از حج بترسانند و مفتی های عربستانی در حرم امن الهی ایجاد دلهره و وحشت در بین حجاج به راه می اندازند.

مدیر کل حج و زیارت استان با تاکید بر اینکه قرآن و اهل بیت بخصوص امیر المومنین علی(ع) به افرادی که مستطیع حج هستند سفارش کرده اند که حج را به جای آورند، عنوان کرد: اسرائیل به دنبال این است که مسلمانان حج را ترک کنند .

وی با اشاره به اینکه انها مباحث را با اعتقادات مسلمانان گره می زنند، افزود: آنها با برنامه ریزی به دنبال این هستند که مسلمین در مکه حضور پیدا نکنند و بیداری اسلامی شکل نگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها