خبرهای داغ:
دبیر اجرایی همایش بزرگ 4 هزارنفری دانشجوی گلستان:

تجمع 4 هزارنفری دانشجویی از مراکز سراسر استان گلستان/ دلخوش به مسائل پسابرجام نباشیم

دبیر اجرایی همایش بزرگ 4 هزارنفری دانشجوی گلستان گفت: در طول مذاکرات تنها یک معامله صورت گرفته است و ما نباید به پسابرجام دلخوش باشیم چرا که توطئه انگلیسی همواره وجود دارد و این امکان وجود دارد که آنها بخواهند دبه دربیاورند.
کد خبر: ۸۵۸۳۶۶۶
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، میثم زنگانه در همایش و تجمع 4 هزار نفری دانشجویان که با شعار« دانشجوی حسینی مانع نفوذ آمریکایی» از رو به روی دانشگاه گلستان تا گلزار شهدای شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: این همایش با حضور دانشجویان از مراکز سراسر استان برگزار شده است.

وی تصریح کرد: دانشجویان امروز آمدند که بگوییم قدرت جمهوری اسلامی تنها قدرت سخت نیست و قدرن نرم نظام نیز حائز اهمیت است و یکی از قدرتهای نرم نظام به گفته مقام معظم رهبری در حوزه افسران جنگ نرم دانشگاهها هستند.

دبیر اجرایی همایش بزرگ 4 هزارنفری دانشجوی گلستان خاطرنشان کرد: امروز دانشجویان ما با تجمع هزارن نفر خود با شعار« دانشجوی حسینی مانع نفوذ آمریکایی» این گردهمایی را تشکیل دادند تا اعلام کنند ما همواره هوشیار و بصیر هستیم و اجازه نمی‎دهیم کربلا بار دیگر تکرار شود.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که کارشناسان و بزرگان نظام اعلام کردند درصد کوچکی از مسائل اقتصادی به مسائل خارج از کشور بر می‎گردد و امید است مسئولان با مدیریت درست و برنامهریزی بتوانیم به مشکلات اقتصادی فائق بیاییم.

زنگانه به مسائل پسا برجام اشاره کرد و بیان داشت: در طول مذاکرات تنها یک معامله صورت گرفته است و ما نباید به پسابرجام دلخوش باشیم چرا که توطئه انگلیسی همواره وجود دارد و این امکان وجود دارد که آنها بخواهند دبه دربیاورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها