خبرهای داغ:
مدیر کل استاندارد گلستان:

تصدی‎گری در حوزه استاندارد رویکرد دولت نیست/ 14 هزار بازرسی از سطح بازار صورت گرفته است

مدیر کل استاندارد گلستان گفت: در شش ماه نخست بیش از 14 هزار بازرسی از سطح بازار و بیش از 2 هزار و 200 نمونه‎برداری در استان گلستان صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۵۸۴۱۲۲
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، علی فرمانی در همایش بزرگداشت روز ملی استاندار در گرگان اظهار کرد: یکی از تاکیدات دولت بر سازمان استاندارد این است که یکپارچه سازی نظام استاندارد به صورت جدی دنبال شود.

وی با بیان اینکه در رویکرد جدید دولت سازمان استاندارد نباید مستقیما به تصدی‎گیری بپردازد، افزود: با وجود آنکه طرح بازرسی از مخازن سی ان جی از وظایف اصلی حوزه استاندارد نبوده اما در راستای ایمنی 915 مخزن سی ان جی را بررسی کردیم و از این بازرسی‎ها نتایج خوبی بدست نیامده است.

مدیر کل استاندارد گلستان خاطرنشان کرد:در شش ماه نخست 2 هزار و 362بازرسی از واحد‎های تولیدی و بیش از 3 هزار و 800 نمونه‎گیری، بیش از 14 هزار بازرسی از سطح بازار و بیش از 2 هزار و 200 نمونه‎برداری در استان گلستان صورت گرفته است.

فرمانی با بیان اینکه 207 پروانه از سوی سازمان استاندارد در شش ماه نخست سال صادر شده، گفت: 23 هزار ساعت آموزش در راستای ارتقاء کیفیت را در استان گلستان برگزار کردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها