ساخت و پخش "با نوای کاروان" در شبکه آفتاب

مدیرکل صداوسیمای استان‌مرکزی با اشاره به ساخت و پخش ویژه برنامه با نوای کاروان از شبکه آفتاب استان مرکزی گفت: با توجه به برنامه ریزی‌ها مقرر شده که به صورت زنده در مدت سه شب عزاداری‌های مصلی بیت المقدس اراک انعکاس یابد.
کد خبر: ۸۵۸۴۴۶۲
|
۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰

حمید قربانی‌جم با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی مرکز صداو سیمای استان‌ مرکزی در ارتباط با پوشش برنامه‌های مربوط به تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: امسال محرم با توجه به تصمیمات اتخاذ شده تدارک ویژه ای برای انعکاس زنده برنامه های تاسوعا و عاشورای حسینی داریم.

وی افزود: خوشبختانه با همکاری و تعامل خوبی که میان صداوسیمای استان مرکزی و سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولان مرتبط برقرار شده توانستیم بحث اجتماعات عزدارای ها را در استان نهادینه کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی تصریح کرد: تجمع بزرگ هئیات مذهبی در ورودی بازار در روز گذشته یکی از اقدامات گسترده در بجث گسترش اجتماعات بود که به صورت زنده از شبکه استانی و ملی نیز بخش شد.

قربانی جم با اشاره به پخش زنده عزاداری ‌های سراسر استان‌مرکزی گفت: سال گذشته نیز توانستیم با تعامل هدفمندی بسیاری از عزاداری‌های سراسر استان مرکزی را پوشش زنده دهیم.

وی ادامه داد: در ارتباط با پخش زنده برنامه‌های عزاداری روستاها و شهرستان های اطراف استان نیز هشتم محرم از ساعت 14 بعد از ظهر پخش مستقیم از روستای خنجین از توابع فراهان و صبح روز نهم محرم نیز برنامه‌های مربوط به عزاداری شهرستان خنداب به روی آنتن رفت.

مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی خاطرنشان کرد: البته صبح روز عاشورا نیز برنامه‌های مربوط مصلی اراک و شهرستان ساوه به صورت زنده از شبکه های استانی و ملی پخش می‌شود.

قربانی جم با اشاره به پوشش برنامه‌های حسینه‌ها و مساجد سراسر استان گفت: البته در بحث مربوط به پوشش برنامه های مساجد و حسینه ها نیز تمام سعی خود را بکار گرفتیم تا بتوانیم گزیده ای از آنها نیز برای مردم انعکاس دهیم.

وی ادامه داد: ویژه برنامه با نوای کاروان نیز از شبکه آفتاب با مردم استان مرکزی همراه است و تا روز سوم شهادت امام حسین(ع) ادامه دارد.

منبع:تسنیم

ارسال نظرات